oortjes maken klik geluid discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4, ik gebruik de apple oortjes met "afstandsbediening" erin. Normaal kan ik gewoon pauzeren, doorspoelen en terugspoelen door in het midden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oortjes maken klik geluid
Ik heb een iPhone 4, ik gebruik de apple oortjes met "afstandsbediening" erin. Normaal kan ik gewoon pauzeren, doorspoelen en terugspoelen door in het midden te drukken. Nu hoor ik een piep als ik in het midden klik, en het liedje pauzeert niet. Ik kan nog wel gewoon het volume wijzigen.
ik weet niet wat er mis is misschien iets bij mijn instellingen? Alvast bedankt, Eveline |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 4, klik, klik geluid, oortjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
'Klik'-geluid bij camera 3GS uitzetten? | Blattellus | iPhone algemeen | 2 | 01-07-11 14:15 |
Windows: Geluid bij klik op iets | Froggle | iTunes | 7 | 14-09-08 10:51 |
klik geluid blijft hangen | basboy | Unlock [archief] | 11 | 08-06-08 21:49 |
Enkel geluid via oortjes en luidspreker | Krideri | iPhone algemeen | 9 | 16-05-08 16:06 |
|
|