Iphone Philips wekkerradio met Dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb gisteren de Iphone Wekkerradio gekocht van philips: Philips wekkerradio DC315 voor iPhone/iPod - Outlet Nu stond hier dus niet bij dat dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Philips wekkerradio met Dock
Beste,
Ik heb gisteren de Iphone Wekkerradio gekocht van philips: Philips wekkerradio DC315 voor iPhone/iPod - Outlet Nu stond hier dus niet bij dat dat niet voor iphone 4 is op de site maar nu staat de iphone 4 niet bij op de doos van compatible producten. Bij insteken zegt de iphone dat dit product er niet voor gemaakt is maar hij speelt wel perfect af, wekker en alles gaat, Kan dit dan kwaad om dit te blijven gebruiken? En dan heb ik nog 1 vraagje, Ik krijg mijn iphone met hoesje errond niet in de dock, Nu las ik dat er zo een tussenstukje bestaat dat je ertussen kan doen zodat je iphone iets hoger komt, dat had ik hier gevonde: SendStation - Products - Dock Extender Maar nu is mijn vraag: Is dit hetzelfde op de apple site of is dat nog iets anders? Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack - Apple Store (Nederland) Alvast SUPER bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik m'n iPhone aan de vooraf geïnstalleerde kabel hang om m'n muziek af te spelen op m'n Audi krijg ik ook die melding. Na een jaartje werkt alles nog perfect...
Op andere vragen kan ik niet antwoorden |
|
|||
|
|||
Om je eerste vraag te beantwoorden: Nee, dat kan geen kwaad. Het enige "probleem" is dat je tijdens het luisteren van radio last kan hebben van storing door het mobiele signaal van de iPhone. Je kunt hem dus met alle rust blijven gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Oké dankje!
Nu nog zien dat ik hem erin krijg met hoesje! |
|
|||
|
|||
Je zou ook een soortgelijke kabel kunnen kopen, dan kun je de iPhone naast je wekkerradio leggen. Maar dat staat natuurlijk niet zo mooi.
Amazon.com: RadTech ProCable Dock Extender 19-Inch Cable for All iPods and iPhones (White): Cell Phones & Accessories |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een aux ingang, werkt dit hetzelfde?
|
|
|||
|
|||
De aux ingang is meer bedoeld voor overige MP3 spelers. Via de kabel die ik net liet zien verleng je eigenlijk gewoon de dock connector op de wekkerradio. Net als het opzetstukje in je eerste post. Daarmee behoud je alle functies van de wekkerradio die speciaal voor de iPhone / iPod zijn gemaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wekkerradio + dock dubbele usb? | stefvangils | iPhone algemeen | 2 | 20-06-11 21:20 |
Wekkerradio met IPhone Dock | ErikvT | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-10-10 22:53 |
|
|