waar een schroevendraaier iphone 3 kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een schroevendraaier om een iphone 3g open te draaien, heb de rest van de apparatuur in setjes niet nodig. Weet iemand waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar een schroevendraaier iphone 3 kopen?
Ik zoek een schroevendraaier om een iphone 3g open te draaien, heb de rest van de apparatuur in setjes niet nodig.
Weet iemand waar je dit in de winkel zou kunnen kopen? Gamma misschien? Kdacht dat het een philipsschroevendraaier noemde? Ik heb wel van die kits gezien, maar ik zou eig alleen die ene kleine schroevendraaier moeten hebben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In elke doe-het-zelf zaak.
|
|
|||
|
|||
Ik denk ze bij ifixit.com te kopen waar je zeker bent dat het de correcte is..
Alsook hebben ze mooie tutorials! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een paar setjes liggen.
Stuur maar een DM. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik nu nog een losse iPhone kopen? | blackfocus | Koopinformatie Nederland | 8 | 04-06-11 16:05 |
Iphone total los verklaard, waar een nieuwe te kopen | Gerbert | Koopinformatie Nederland | 22 | 23-10-09 18:50 |
Waar een losse iPhone 3G te kopen. | iMate | Koopinformatie Nederland | 12 | 17-11-08 21:53 |
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? | orli | Archief | 4 | 16-04-08 22:54 |
Waar kan ik een Iphone kopen ? | Dazzle | Archief | 4 | 24-02-08 19:26 |
|
|