Notities werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 3.0 werken mijn notities niet meer, al mijn oude kan ik niet meer bekijken, hij smijt me er telkens uit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities werken niet meer
Na de update naar 3.0 werken mijn notities niet meer, al mijn oude kan ik niet meer bekijken, hij smijt me er telkens uit en ik kan ook geen nieuwe meer schrijven?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Ook al melding van gemaakt: zie o.a. https://forum.iculture.nl/f14/i...eltopic-4.html
Volgens mij heeft er nog niemand gereageerd.... Dus als je een oplossing vindt dan hoor ik het graag! grt, WvK |
|
|||
|
|||
nog steeds geen oplossing hiervoor?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
same here, verschillende keren opnieuw installed maar zonder resultaat, can somebody help!
|
|
|||
|
|||
Doe een restore of verwijder je notes even in:
/private/var/mobile/Library/Notes/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
SSH
ik gebruik iphone browser v1.9.1.0 tot waar ik je verhaal volg aan "verwijder notes". Bedoel je het noted.db of notes.idx file. En kan het kwaad als ik de verkeerde verwijder?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in iPhone Browser moet je overigens gaan naar \User\Library\Notes Laatst gewijzigd door evmw; 16-08-09 om 21:47. |
|
|||
|
|||
Thanx allot, werkt weer as advertised!
|
|
|||
|
|||
Mooi om te horen dat het is opgelost.
|
|
||||
|
||||
Hoi, Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Alleen mij is het nog niet gelukt om het op te lossen, ik heb een 3GS jailbreak and unlock, FW3.0. Nou werkt bij mij notes ook niet, maar ik kan ze ook niet op mijn mac terug vinden.
Iemand een oplossing, zodat notes weer werkt!? alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Gelukt !
1. Delete de hele directory notes op je iPhone.
2. Start notes op iPhone en maak 2 records aan. 3. Je ziet nu 2 files (.db en .idx) in de nieuwe dir op je iPhone. Overschrijf de notes.db op de iPhone met je gebackupte notes.db. 4. Geef de .db de rechten Octaal: 0664 (eigenschappen van de .db, te wijzigen met WinSCP) En voila een blij mens
|
||||
|
||||
Misschien een vreemde vraag, maar hoe Delete ik de directory op mijn Iphone? Werkt het bij een mac ook op die manier? Ik begrijp ook niet geheel wat je bedoelt met records aanmaken,
Thanks |
|
|||
|
|||
Hé Mensen,
Ik heb het zelfde probleem alleen snap niet echt hoe ik het op moet lossen. Ben verder ook niet bekent met SSH of het volgende Citaat:
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb hier het zelfde probleem ,maar dan met een keurig nette niet-jailbroken iphone. Hoe los ik dat op? Ik wil bij dringende voorkeur géén volledige restore doen. Echt onnozel dat zo'n simpele app zulke gekke dingen kan doen, hij breekt zelfs de synchronisatie af...
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dit probleem , net gisteren een nieuwe iphone gekocht, 3gs, versie 3.1.3 Nu heb ik via Itunes een backup overgezet van mijn vorige iphone (oude versie van 2 jaar geleden, geimpoteerd uit Amerika), zodat alle oude gegevens overgezet zouden worden. Dit is ook gelukt, alleen kan ik nu niet meer mijn oude notities openen en ik kan ook geen nieuwe notities maken. Wie heeft hier een oplossing voor??? Jailbreaken is nog geen optie, want dit schijnt nog niet mogelijk te zijn
Alvast bedankt, greetz Chantal |
|
|||
|
|||
Notities
Hier ook zelfde probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps werken niet meer?! | Arjen1 | iPhone Apps | 8 | 03-10-11 14:18 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Toetsen werken niet meer! | tcatzz | iPhone algemeen | 1 | 10-08-09 15:39 |
Accessoires werken niet meer.... | robinmasselink | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-06-09 21:22 |
Applicaties werken niet meer..... | darwen | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 10:38 |
|
|