Nieuw toestel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iphone 4 is kapot en wordt omgeruild door Apple/reparatiebedrijf. Nu weet ik al mijn imei nummer van mijn nieuwe telefoon. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw toestel
Hallo allemaal,
Mijn iphone 4 is kapot en wordt omgeruild door Apple/reparatiebedrijf. Nu weet ik al mijn imei nummer van mijn nieuwe telefoon. Is het misschien mogelijk om te controleren aan de hand van het imei nummer of het om een nieuw toestel gaat, of een gerepareerd model? Concreet: Weten jullie of het dus mogelijk is aan de hand van het imei te kijken of het om een nieuw of refurbished model gaat? Gr.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het aan het serienummer zien (begint met 5K). IMEI volgens mij niet.
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ik een lijst met serienummers kan vinden om te kijken of ik een refurbished of nieuw toestel heb ontvangen.. Of is daarvoor geen lijst/site?
Bvd, |
|
|||
|
|||
wat zou het nut kunnen zijn om dit te willen weten ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
refurb of nieuw toestel? | Dennis1982 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-11 20:59 |
iPhone: nieuw toestel geen update ? | joeyverveer | Jailbreak | 0 | 30-09-10 14:58 |
apps terugzetten na nieuw toestel? | nickdw | iPhone Apps | 4 | 18-07-10 10:36 |
T-mobile biedt nieuw toestel aan. | Schroef | Odido (T-Mobile) | 8 | 14-12-09 17:33 |
Nieuw toestel | Rene3g | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-01-09 13:57 |
|
|