iPhone start niet op? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iculture leden, Mijn iPhone 4 home button werkte niet goed, dus ik wilde even het toestel opnieuw opstarten. Nu staat er al 18 minuten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start niet op?
Beste Iculture leden,
Mijn iPhone 4 home button werkte niet goed, dus ik wilde even het toestel opnieuw opstarten. Nu staat er al 18 minuten lang een apple logo op mijn scherm, waarna hij niet verder gaat? Hoe kan ik dit oplossen. Mvg Ps: heb overigens een untethered jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je home button niet werkt kun je weinig doen... Zal die opgestuurd ter reparatie moeten worden....
|
|
|||
|
|||
of je leent ff een ander schermpje en zet die er ff in om in dfu te komen
|
|
||||
|
||||
Zonder homeknop wordt het inderdaad moeilijk om je iPhone een harde reset te geven. Je zou kunnen wachten tot de batterij van de iPhone leeg is en dan nog eens proberen opstarten, maar dat kan natuurlijk een tijdje duren..
Dus de beste optie: homeknop (laten) repareren. Kost niet zoveel en dan ben je van al je problemen verlost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PC pakt iPhone 3G niet en start niet volledig op! | Lukk | iPhone algemeen | 3 | 10-06-11 09:56 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iphone start niet op | dix76 | iPhone algemeen | 16 | 02-05-10 20:12 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
iPhone start niet op | mcman | iPhone algemeen | 15 | 23-07-08 12:52 |
|
|