iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

jiepie 13-10-11 00:20

Om 23 u thuis gekomen na een dagje werken en tegelijk de Ipad geüpdatet.Natuurlijk zoals altijd heb ik eerst dit forum doorlezen en de goede raad opgevolgd nl:
kies voor herstel en de update zal zonder problemen geïnstalleerd worden.
Dus: IOS5 staat nu op de Ipad ( voor de Iphone wacht ik nog even tot de jailbreak er is ).
Geduld is een mooie zaak , niets forceren is de boodschap!
En nu zoeken wat er allemaal nieuw is ..............

Rickskeee 13-10-11 00:21

Heb hem kunnen updaten
Maar waar is i message ik zie hem niet of kijk ik met me lu.... Haha

twanreuv 13-10-11 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rickskeee (Bericht 714347)
Heb hem kunnen updaten
Maar waar is i message ik zie hem niet of kijk ik met me lu.... Haha

iMessage is gewoon je berichten-app. bij instellingen kun je iMessage activeren of deactiveren.

Empu Besar 13-10-11 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JamieWestland (Bericht 714322)
He mensen,

Inmiddels heb ik iOS5 draaien op mijn iPhone. Echter, die van mijn vriendin krijgt de bekende foutmelding van "an error occured" na het uitpakken van het bestand.

Nu lees ik hier veel reacties met "blijf proberen" en "na 40x lukte het me eindelijk", ik wil ook blijven proberen, maar nu is mijn vraag:

Elke keer als ik op "werk bij" druk dan gaat iTunes een reservekopie maken, wat ongeveer 30 min tijd in beslag neemt. Ik heb het nu 5 keer geprobeerd. Omzeilen jullie die weg? Zo, ja hoe?

Bedankt!

Ik heb net 2 iPhones geüpdatet. 2 x een 3Gs. Eerst die van mezelf, leverden geen problemen op. Duurde alleen lang voordat hij alle geïnstalleerde Apps had terug gezet.

Daarna die van m'n vrouw, die gaf 5 x dezelfde foutmelding: 3200

Toen zag ik dat zij niet veel vrije geheugenruimte over had en heb de foto's eraf gehaald door opnieuw te syncen. Dat hielp en ging gelijk goed.

Misschien helpt dit ook voor jou en anderen!! Groeten

adrioni 13-10-11 00:22

jongens bedankt voor alle help ik ga hem nu instellen :)

scoop1 13-10-11 00:23

valt mee toch... 47 paginas met 953 gebruikers :p

Yov 13-10-11 00:23

app's staan der op nu de films en muziek XD Hup nog n uurtje weg :p

Dj_rOyy 13-10-11 00:23

EINDELIJK naar 5 en een half uur is hij bezig met de update.. Dit valt me dan weer tegen en een shitload aan ergernis! Dit moet in vervolgt toch soepeler gaan. Maar hij is bezig! Voor de mensen die nog aant ergeren zijn! Stay focussed en opeens doet die het!

jiepie 13-10-11 00:24

Op de Ipad 1 noemt dit " berichten "
Reeds getest en werkt zeer goed.
Heb wel eerst mijn Icloud aangepast ( had ik al geïnstalleerd voor mijn Imac).

Alwyn 13-10-11 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twanreuv (Bericht 714348)
iMessage is gewoon je berichten-app. bij instellingen kun je iMessage activeren of deactiveren.

Alleem bij mij gaat ie automatisch weer uit, meer mensen last van of oplossingen of vrijdag maar restoren?

insanity83 13-10-11 00:25

Ik ben nu al een uurtje bezig maar ik blijf maar met foutcode 3200 zitten :S Zoals eerder gemeld is amerika net thuis en zal de druk toenemen :S
Maar ik geef niet op :P

Kumkummerke 13-10-11 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkit (Bericht 714343)
ik heb het zelfde probleem, wat is dit?

Bij mij het zelfde :(

quest1 13-10-11 00:26

Ik had ook eerst een error bij het upgraden, maar had onmiddellijk door dat ik mijn computer en iPhone moest herstarten. Daarna lukte de iOS5 update vlekkeloos. Heb al een uurtje of 2 iOS5 draaien. Ik vind het een heel goede firmware update. Alles draait heel vlot en soepel op mijn 3GS.

Denk dat deze error(s) niks te maken heeft met een overvolle server. Want de firmware wordt eerst gedownload naar de harde schijf van de computer en vervolgens via de usb kabel overgezet naar de iPhone.

Poserman 13-10-11 00:26

ik kom niet voorbij "Find My iPhone" . iemand een idee? ik kan op next blijven klikken tot ik een ons weeg maar het doet niets.

adrioni 13-10-11 00:27

naizzzzz nu net klaar met instellen nu is ie mijn apps aant op zetten. :) maar effe een vraagje hoe stel je icloud goed in zodat ik niet meer via laptop hoef te syncen

gagalicious 13-10-11 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leonijhoff (Bericht 714337)
hij is hem nu eindelijk aan het instaleren, elke keer fout 3194, heb windows updates geinstaleerd en pc opnieuw opgestart en nu doet hij het, weet niet of dit puur geluk is.

heb ook eerst al mijn windows updates erdoor moeten jagen :eek: wie heeft er hier nu iets aan een japans taalpakket in Belgïe --'

lauwerszz 13-10-11 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkit (Bericht 714343)
ik heb het zelfde probleem, wat is dit?

Dat probleem heb ik ook mijn Iphone blijft maar opnieuw opstarten wat kan ik hier tegen doen? Graag een reactie..

adrioni 13-10-11 00:27

a shit instalatie mislukt van fifa 12

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:28 ----------

en angry birds maar dat komt omdat ze gejailbreakt waren dus laten die untethered jailbreak snel komen want dan kan ik ze er weer op zetten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:29 ----------

ik ga nu slapen laterzz

insanity83 13-10-11 00:29

OMFG !!! krijg nu ineens foutcode 3173??

iemand hier al ervaring mee?

Dj_rOyy 13-10-11 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adrioni (Bericht 714368)
a shit instalatie mislukt van fifa 12

Hmms, denk dat mensen hier niet zo'n problemen mee hebben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.