iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

mindchaoz 13-10-11 00:34

Nu had ik, zeg maar, een stuk of 350 apps op mijn iPhone staan.
Op mijn Mac had ik ze er allemaal afgedonderd.
Had iCloud toch wel zo intelligent verwacht dat die in ieder geval wist wát ik op mijn iPhone zou hebben staan en op welke positie. En anders zou die informatie wel worden opgeslagen in de reservekopie toch?

Nee dus.

Heb mijn iPhone geupgrade naar Windows 5.0 (...) en heb ook de reservekopie terug gezet. Ik heb weer een werkende iPhone!!!

Maar kan wel helemaal opnieuw gaan beginnen. De reservekopie heeft inderdaad onthouden dat ik 9 bladzijdes had in mijn iPhone voor de apps.. Die heeft ie al mooi voor me gereserveerd door zo hier en daar icoontjes neer te zetten met apps die oorspronkelijk van Apple zijn.

Wat betreft de rest heeft Apple blijkbaar poep aan en zo intelligent is het systeem dus blijkbaar niet.

Hey Tim, als je dit leest!
Als je in het vervolg een reservekopie laat maken van een iPhone, laat er dan in opgeslagen worden wélke apps ik had en op welke positie ze stonden. Desnoods kan een iPhone ze achteraf alsnog volautomatisch downloaden uit jullie wolk...

Kumkummerke 13-10-11 00:34

Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse

lauwerszz 13-10-11 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kumkummerke (Bericht 714383)
Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse

Heb hetzelfde probleem weet iemand wat je dan moet doen? Ben overal aan het zoeken maar vind maar niks.. Als iemand het weet graag een reactie..

Mkit 13-10-11 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kumkummerke (Bericht 714383)
Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse


ik heb het zelfde probleem, de volgende stap is dat hij niet eens meer aangaat.
Wat een *** update is dit zeg, *********** zeg...

heeft iemand een oplossing?

TVAS 13-10-11 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kumkummerke (Bericht 714383)
Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse

Exact hetzelfde probleem! Om wanhopig van te worden!! Hopelijk morgen als ik weer wakker wordt een oplossing!!

insanity83 13-10-11 00:41

Ik heb DE oplossing voor foutcode 3200 ondekt ! Je moet je iphone in Restore mode zetten !

Stap 1
Koppel je iPhone los van je pc en zet je iPhone volledig uit.

Stap2
Hou nu de Home knop ingedrukt en sluit je iPhone aan je usb kabel.

Stap3
Als het correct is zie je nu het startschermpje zoals je hem voor het eerst aan zette uit de doos.

http://blogs.fullwaza.com/mongo/wp-c...ery-mode-2.jpg

Stap4
Klik nu op Herstellen
Je iPhone installeerd nu iOS5 ;)

Succes !!

Wil je zeker zijn dat je de juiste handelingen doet is er een filmpje op YouTube te vinden betreft de Restore mode

How to Guide : Put your iPhone in Restore Mode & Get your iPhone out of Restore Mode - YouTube

Succes !


Citaat:

WERKTE IN 1 KEER GOED !!! LEKKER SPELEN MET IOS 5 !!

PS: Je bent je contact gegevens en je apps NIET kwijt !! Je moet even de tabbladen in iTunes nalopen of alles wel correct is aangevinkt ;)
Succes !!

villa-verde 13-10-11 00:42

iOS5 loopt (na de 5e keer)
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kumkummerke (Bericht 714383)
Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse

Staat in vorige threads al.
- "Home" en "reset knop" ingedrukt houden ook als het apple logo komt.
- als dit weer verdwijnt dan de "reset knop" loslaten en "home" vast houden.
- het iTunes plaatje verschijnt dan.
- in iTunes "Restore" -> Voila !! het werkt (na de 5x keer) !! iOS5 loopt

Kumkummerke 13-10-11 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkit (Bericht 714390)
ik heb het zelfde probleem, de volgende stap is dat hij niet eens meer aangaat.
Wat een *** update is dit zeg, *********** zeg...

heeft iemand een oplossing?

Ben bang dat alleen de winkel ons kan helpen morgen :( ...........

royvierwind 13-10-11 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkit (Bericht 714390)
ik heb het zelfde probleem, de volgende stap is dat hij niet eens meer aangaat.
Wat een *** update is dit zeg, *********** zeg...

heeft iemand een oplossing?

eerder in deze topic gelezen dat harde reset.. home en powerbutton tegelijk 10 sec indrukken een uitkomst bied!

Stijnsandt 13-10-11 00:44

ik kan niet updaten want ik krijg een foutmelding: 3173


wat betekend dit??? kan iemand mij alsjeblieft helpen ik weet niet wat ik moet doen en wil zoo graag 5.0!

Kumkummerke 13-10-11 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door villa-verde (Bericht 714398)
Staat in vorige threads al.
- "Home" en "reset knop" ingedrukt houden ook als het apple logo komt.
- als dit weer verdwijnt dan de "reset knop" loslaten en "home" vast houden.
- het iTunes plaatje verschijnt dan.
- in iTunes "Restore" -> Voila !! het werkt (na de 5x keer) !! iOS5 loopt

Dank je !!!! Sorry maar door alle hektiek ga je geen 47 pagina,s lezen ;) dank je !

hogev 13-10-11 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hogev (Bericht 714312)
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb voor de update naar ios5 een backup gemaakt. Maar na installatie is hij niet automatisch de reservekopie terug gaan zetten. Ik heb de iphone toen opnieuw aangesloten. Toen heeft hij opnieuw een reservekopie gemaakt. Maar daarbij waarschijnlijk de oude overschreven! Dat kan toch niet waar zijn dat deze update zo idioot in elkaar zit dat ik nu ALLES kwijt ben?

Ik heb nog even gekeken, maar zie ook bij 'voorkeuren > apparaten' mijn oude backup niet meer staan.

Iemand een oplossing?

Ben wat verder: ik opende even de mail via de app die hij standaard geïnstalleerd had en tot mijn verbazing lade hij mijn oude emails. Toen heb ik via 'aankopen' in de appstore een app teruggezet (in dit geval 2DO) en wonder boven wonder werden daar ook al mijn gegevens hersteld. Ik hoef dus nu 'alleen maar' al mijn apps opnieuw te installeren (zijn er verd.. wel iets van 50... grrr). Maar al mijn gegevens zijn er dus nog :d

ronald24e 13-10-11 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnsandt (Bericht 714402)
ik kan niet updaten want ik krijg een foutmelding: 3173


wat betekend dit??? kan iemand mij alsjeblieft helpen ik weet niet wat ik moet doen en wil zoo graag 5.0!

lees even 1 van de vorige 48 paginas en dan zul je zien dat je niet de enige bent......

Sorry hoor maar begin me nu toch wel te irriteren aan mensen die niet lezen en dit topic helemaal volspammen wardoor de juiste en goede info bijna niet meer te vinden is, maar goed..... boor de zoveelste keer dan maar:

De servers van apple zijn overbelast, gewoon blijven proberen uiteindelijk lukt het wel.

insanity83 13-10-11 00:53

@villa-verde Niet gelezen dat men iOS5 dan al op de pc had moeten hebben ;) Vandaar de hele duidelijke uitleg ;)

Succes iedereen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 00:54 ----------

@ronald24e volg mijn aanwijzingen ;)

villa-verde 13-10-11 00:55

Dit staat hier:
iOS 5 voor iPhone, iPod touch en iPad nu beschikbaar: dit moet je weten - iPhone - iPhoneclub.nl

insanity83 13-10-11 00:57

@villa-verde Staat niet aangegeven dat je je iPhone in Restore mode moet zetten. DFU en Restore mode zijn twee verschillende dingen ;)

pitah 13-10-11 01:04

Ik weet dat de servers overbelast zijn en dat je moet blijven proberen maar ik hoor de meeste mensen hier klagen over de error 3200 maar ik krijg de hele tijd de melding: Sw iPhone van '...' kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build.
is dit anders als de eror? en hoe kan ik ios5 er wel op krijgen...

insanity83 13-10-11 01:06

@pitah heb je mijn stappen al geprobeerd? ( stukje naar boven scrollen )
Ik zie net dat je een Mac hebt. Maar wellicht een poging waard ;)

mantuen 13-10-11 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 (Bericht 714396)
Ik heb DE oplossing voor foutcode 3200 ondekt ! Je moet je iphone in Restore mode zetten !

Stap 1
Koppel je iPhone los van je pc en zet je iPhone volledig uit.

Stap2
Hou nu de Home knop ingedrukt en sluit je iPhone aan je usb kabel.

Stap3
Als het correct is zie nu het startschermpje zoals je hem voor het eerst aan zette uit de doos.

http://blogs.fullwaza.com/mongo/wp-c...ery-mode-2.jpg

Stap4
Klik nu op Herstellen
Je iPhone installeerd nu iOS5 ;)

Succes !!

Wil je zeker zijn dat je de juiste handelingen doet is er een filmpje op YouTube te vinden betreft de Restore mode

How to Guide : Put your iPhone in Restore Mode & Get your iPhone out of Restore Mode - YouTube

Succes !




PS: Je bent je contact gegevens en je apps NIET kwijt !! Je moet even de tabbladen in iTunes nalopen of alles wel correct is aangevinkt ;)
Succes !!


helaas , ik denk dat je net geluk heb gehad bij mij werkt het namelijk niet nog steeds de 3200 error

insanity83 13-10-11 01:09

@mantuen heb je de firmware al wel op je pc staan?
Zoja is het wellicht handig dat je Shift+Herstellen doet, zodat direct de juiste firmeware geselecteerd is ;)
Ikzelf had alle oude firmware verwijderd en enkel iOS5 in het mapje staan. Voor Windows gebruikers is dat de locatie:

C:\Documents and Settings\%USER%\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates


Mocht je geen enkele andere firmware in deze map hebben staan is Herstellen voldoende.

Succes !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.