iOS 5 upgrade: wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het upgraden naar iOS 5 vraagt iTunes ineens om een Wachtwoord voor het ontgrendelen van reservekopiebestand. Ben me niet bewust dat ik daar ooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 5 upgrade: wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand
Bij het upgraden naar iOS 5 vraagt iTunes ineens om een Wachtwoord voor het ontgrendelen van reservekopiebestand.
Ben me niet bewust dat ik daar ooit iets voor heb ingesteld. Diverse wachtwoorden geprobeerd, maar niets helpt. Iemand nog een suggestie? Wordt dat ww ergens opgeslagen zodat ik het kan nazien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook hetzelde probleem!! wie heeft de oplossing?
|
|
|||
|
|||
ITunes ww al geprobeerd?
Bleek bij mij de juiste... Ben intussen up and running met iOS 5 |
|
|||
|
|||
Ik geloof ook dat het gaat om je apple id en wachtwoord. werkte bij mij ook en ben nu al tevreden over ios5.
|
|
|||
|
|||
wachtwoord reservekopie Iphone
Ik kreeg ook na de upgrade opeens een melding voor het invoeren van een ww voor het ontgrendelen van de reservekopie van mijn Iphone 3GS. Geen enkel wachtwoord werkt. Nu heb ik het vermoeden dat het met het Lion besturingssyteem te maken heeft. Mijn Itunes ww werkt ook niet. Wie heeft nog een idee?
Extra info: nu blijft mijn iphone in Itunes staan, zonder dat deze is aangesloten op de Mac.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand Iphone 3 | Renee Rosenboom | iPhone algemeen | 2 | 05-09-11 10:16 |
Upgrade van ios 3 naar ios 4 | MissJones | iPhone algemeen | 9 | 06-07-11 09:07 |
Ios 4.3 wachtwoord app store | wwl | iPhone Apps | 2 | 07-04-11 11:41 |
iphone IOS 3.1.3 upgrade to IOS 4.0 error 3194 | hi-tech | iPhone algemeen | 8 | 20-09-10 18:17 |
|
|