aantal tekens sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Zoveel sms verstuur ik niet meer, bijna alle berichten doe ik via whatsapp, maar volgens mij is het sinds ios 5 dat ik bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aantal tekens sms
Hi,
Zoveel sms verstuur ik niet meer, bijna alle berichten doe ik via whatsapp, maar volgens mij is het sinds ios 5 dat ik bij het opmaken van een sms geen aantal tekens meer zie tot de 160. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Btw: bij mijn sms instellingen staat aantal tekens aan. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen
Berichten Aantal tekens -> aanzetten. |
|
|||
|
|||
Als je een berichtje typt zodat je op de tweede regel terecht komt verschijnt bij mij het aantal tekens ("60/160") net boven de Stuur-knop. Bij jou ook?
|
|
||||
|
||||
Inderdaad pas bij de tweede regel.
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk omdat je in één regel geen 160 tekens kwijt kunnen ze het daar mooi verstoppen
Enjoy |
|
|||
|
|||
Opgelost. Bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 | Londonforever | iPhone algemeen | 5 | 10-04-11 00:27 |
Aantal tekens SMS kan, met iSMS! | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 18 | 13-07-10 09:36 |
Aantal tekens tellen bij sms | Quatz | Archief | 2 | 16-03-09 11:14 |
aantal tekens per sms | rensiejjj | Archief | 1 | 01-12-08 17:41 |
Aantal tekens in sms | Lizzy | iPhone algemeen | 11 | 20-06-08 12:51 |
|
|