//

wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand Iphone 3

wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand Iphone 3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 3 hersteld. In Itunes zijn van mijn bestanden reservekopieën gemaakt. Nu ik die wil terugplaatsen, vraagt Itunes om een wachtwoord om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-11, 00:03
Renee Rosenboom Renee Rosenboom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand Iphone 3

Ik heb mijn Iphone 3 hersteld. In Itunes zijn van mijn bestanden reservekopieën gemaakt. Nu ik die wil terugplaatsen, vraagt Itunes om een wachtwoord om de reservekopieën te kunnen ontgrendelen. Bij het maken van de reservekopieën is helemaal niet om een wachtwoord gevraagd. Ik weet dus niet welk wachtwoord bedoeld wordt. Ik heb eea geprobeerd, maar niets lukt. Wie weet aan welk wachtwoord de computer refereert?
Nu is mijn Iphone hersteld, maar mijn eigen instellingen krijg ik er niet op terug.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-11, 23:36
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renee Rosenboom Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone 3 hersteld. In Itunes zijn van mijn bestanden reservekopieën gemaakt. Nu ik die wil terugplaatsen, vraagt Itunes om een wachtwoord om de reservekopieën te kunnen ontgrendelen. Bij het maken van de reservekopieën is helemaal niet om een wachtwoord gevraagd. Ik weet dus niet welk wachtwoord bedoeld wordt. Ik heb eea geprobeerd, maar niets lukt. Wie weet aan welk wachtwoord de computer refereert?
Nu is mijn Iphone hersteld, maar mijn eigen instellingen krijg ik er niet op terug.
Volgens mij vraagd hij om een ww van je laptop/ pc zelf.
  #3  
Oud 05-09-11, 09:16
Renee Rosenboom Renee Rosenboom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat dacht ik ook, heb ik ingevoerd, maar hij blijft herhalen dat het niet het juiste wachtwoord is.... Ik kom dus niet verder.
Nu heb ik ontdekt op m'n mac dat er ook nog een onderliggend beveiligingswachtwoord ingesteld kan worden. Hiermee schermt de Mac bestanden af. Misschien refereert hij daar aan?
Maar ik heb dat nooit ingesteld op m'n laptop. Moet ik dat alsnog doen misschien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan iphone niet meer ontgrendelen bjade iPhone algemeen 7 07-02-14 09:18
Iphone 4: Hoe uitzetten ontgrendelen? babybox iPhone algemeen 16 16-02-12 21:13
Kan iphone niet meer ontgrendelen Erdg iPhone algemeen 6 12-01-10 20:00
Ontgrendelen Iphone na gebeld te zijn. Leonk iPhone algemeen 5 14-11-09 11:33
HELP! Kan Iphone niet meer ontgrendelen! Sanne3 Archief 3 17-09-09 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.