iPhone appstore in iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik meen ergens gelezen te hebben dat bij iOS 5, wanneer je op "installeer" klikt, de app niet meer minimaliseert en het nieuwe appicoontje verschijnt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone appstore in iOS 5
Ik meen ergens gelezen te hebben dat bij iOS 5, wanneer je op "installeer" klikt, de app niet meer minimaliseert en het nieuwe appicoontje verschijnt, maar dat je gewoon in de appstore blijft.....?
Dit schijnt niet het geval... Hopelijk snapt iemand wat ik bedoel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorheen was het inderdaad zo dat als je de Appstore opent op je iDevice en je installeert een app, dat de Appstore dan naar de achtergrond verdween en je naar dat nieuwe app-icoontje ging. Dit was ook het geval bij het updaten van apps, via de Appstore op je iDevice. Ik kan me herinneren dat dat vanaf iOS 5 niet meer het geval zou zijn. Wat de topicstarter constateert is juist. Het werkt nog exact zoals bij de vorige iOS-jes. |
|
||||
|
||||
Klopt ook, maarja, wat doe je er aan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 updaten van IOS 4.1 naar IOS 4.3.3 | radjinder | Jailbreak | 10 | 26-09-11 22:02 |
Appstore onbereikbaar op iPhone 4 en PC | Bento | iPhone algemeen | 4 | 21-04-11 22:10 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|