//

Fout bij registreren van iPhone 2G

Fout bij registreren van iPhone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb onlangs mijn oude iPhone 2G weer eens uit de kast gehaald, om die als reserve telefoon o.i.d. te gebruiken. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 15:45
wessel013 wessel013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Fout bij registreren van iPhone 2G

Beste mensen,

Ik heb onlangs mijn oude iPhone 2G weer eens uit de kast gehaald, om die als reserve telefoon o.i.d. te gebruiken. Nu heb een een probleem bij het registreren.

Als ik m aansluit moet ik m opnieuw registreren. Dan meld ik me dus aan met m'n huidige Apple-ID, de volgende stap is het accepteren van de Terms & Conditions. Maar het gedeelte waar dat zou moeten staan is leeg en als akkoord heb aangevinkt probeer ik op "ga door" te klikken, maar dan gebeurt er helemaal niets!

Ik heb het ook al geprobeerd met een oudere versie van iTunes (8.2.1). Daar is er weer een ander probleem. Dan zegt iTunes dat de sessie van registreren is verlopen en dat ik de iPhone opnieuw moet aansluiten. Na opnieuw aansluiten zegt ie weer hetzelfde:S...

Kan iemand mij hierbij helpen?!?!?!

Bij voorbaat dank,

Wessel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
fout, iphone 2g, registratie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 UDID bij meerdere Developers registreren Beaux Ontwikkelen voor iOS 2 24-08-11 12:11
Mac OS X: Fout bij accepteren van iTunes voorwaarden Fix iTunes 3 16-02-11 19:41
Windows: Fout melding bij aanmaken van reservekopie hakkie37 iTunes 2 12-10-09 20:13
FW2.1 Fout bij synchroniseren van apps A3N Archief 5 27-09-08 10:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.