iMessage: "Niet afgeleverd" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde met een vriend iMessage te testen, maar wanneer ik een iMessage probeer te sturen blijft hij hangen op zo'n 90% en later staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage: "Niet afgeleverd"
Ik probeerde met een vriend iMessage te testen, maar wanneer ik een iMessage probeer te sturen blijft hij hangen op zo'n 90% en later staat er dan 'Niet afgeleverd'.
Ik heb trouwens mijn iPhone 3GS ook gejailbreakt, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Laatst gewijzigd door DonnaxNL; 15-10-11 om 14:43. Reden: gehaast typen; alter - later |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat soms ook eens voor, na de 2de keer terug te sturen lukt het meestal wel.
Whatsapp vindk nog altijd beter en betrouwbaarder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik PingChat wat vaker dan Whatsapp, aangezien die ook 'verzonden' en 'gelezen' meldingen heeft. |
|
|||
|
|||
WhatsApp heeft ook gewoon verzonden en gelezen indicatie hoor. Als het bericht verzonden is staat er 1 vinkje bij en als het gelezen is verschijnen er twee groene vinkjes bij.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt iMessage wel normaal, heb geen tethered jailbreak op iOS 5 uitgevoerd.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook
|
||||
|
||||
Vanmiddag dit probleem ook gehad via 3G. Heb het daarna niet meer geprobeerd, dus weet niet of het eenmalig was. Thuis via Wi-Fi heb ik geen problemen.
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem (bij mij) gevonden, het lag aan mn push. Mijn pushnotificatie's doen het vaak niet.
Is net als bij mij als ik GameCenter multiplayer wil doen, zonder push werkt het niet. *Ik had toen op iPhoneClub gelezen dat dat 2e vinkje iets anders betekende* |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het probleem zich stelt wanneer de verbinding niet goed is met het internet. Gisteren, in een zone waar enkel Edge was, kreeg ik mijn bericht ook niet verzonden...
|
|
||||
|
||||
ik heb het gewon ook als ik 3g heb. imessage is gewoon nog niet top
|
|
||||
|
||||
is er dan de niemand die hiervoor de oplossing weet , we zijn ondertussen toch al een 10 maand verder....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Het eerste vinkje is daadwerkelijk de bevestiging dat het bericht succesvol is ontvangen op de server en het tweede vinkje is de bevestiging dat het succesvol ontvangen naar je contact. Wil niet zeggen dat het dus ook gelezen is Oh ja, iMessage werkt bij mij wel goed, maar niet aantrekkelijk genoeg. Whats app heeft toch mijn voorkeur |
|
||||
|
||||
allemaal mooie apps, maar niet de oplossing waarom iMessage in de fout gaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
allemaal off topic
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
" Bericht Afgeleverd bij **** " | Roue | Archief | 1 | 09-11-07 22:03 |
|
|