iOS5: led flits notificatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Om een of andere reden krijg ik de led flash notification niet aan de praat. Ik heb hem aan gezet via instellingen op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS5: led flits notificatie
Hallo,
Om een of andere reden krijg ik de led flash notification niet aan de praat. Ik heb hem aan gezet via instellingen op mijn iPhone. Maar ik krijg geen flash wanneer ik gebeld/gesmst word. Het werkt ook niet als ik het in een donkere ruimte probeer (ivm lichtsensor) en ook niet als ik hem op silent mode zet (knop aan zijkant). Iemand meer last van? Of tips iemand? EDIT: het schijnt nu te werken bij mij. Wat heb ik gedaan: 1. led flits notificatie uit gezet 2. hard reset 3. led flits notificatie aan gezet door te SLIDEN!!! niet klikken maar SLIDEN.... bizar.... Zie ook deze thread --> https://discussions.apple.com/thread/3376340?tstart=0 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
hou er wel rekening mee dat led flash notification alleen werkt als de telefoon in de Locked modus staat
|
|
|||
|
|||
Hij doet nog steeds niets. Op de 4 niet en op de 4s niet.
Wat doe ik nou toch fout. Ik heb het precies zo gedaan als er staat maar helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit zal ongetwijfeld een van de vele kleine bugs zijn die er in een update uit worden gehaald (hoop ik). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
flits app met push ? | copyfile | iPhone Navigatie | 25 | 29-11-11 02:57 |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Software: flits- paalsignalering | macsiem | iPhone Navigatie | 13 | 16-04-11 22:59 |
Camera flits kleur veranderen | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 13-02-11 18:30 |
|
|