Waarom zou ik in vredesnaam een iPhone willen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit ook aan de iphone te denken, maar past ie dan een beetje normaal in je spijkerbroekzak. Niet te zwaar en breed....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit ook aan de iphone te denken, maar past ie dan een beetje normaal in je spijkerbroekzak. Niet te zwaar en breed.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Past prima
|
|||
|
|||
hij is wel lang maar het gaat best hier =)
|
|
|||
|
|||
Dank je.
Vandaag ook even gekeken naa de nokia95 b. Mooie specifiaties and iets kleiner. Ik weet niet ik uberhaupt weer moet wachen op de iphone 3g maar dat is weer een andere discussie. |
|
||||
|
||||
iphone is gebruiksgemak. Daarom dat er geen handleiding inzit, zelfs je oma kan ermee werken, de native apps die je erop kan zetten, veranderen van uiterlijk door de mods die je via installer kan installeren.
Het gevoel van gaming op iphone, de accelerator games.... De vorm van iphone, en natuurlijk nie t evergeten de batterij duur, beter als nokia etc.... Kortom, iphone is gewoon de iphone, correctie, de gsm van het moment.
|
|||
|
|||
Huidige iphone of wachten op iphone 3g ?
De nokia 95b vond ik in de winkel op zich wel prettig in de hand. Mooi formaat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
iPhone: Waarom zou ik iPhodroid nemen? | peetduck | Jailbreak | 0 | 23-05-10 11:20 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|