Agenda ios5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weten jullie de agenda nu ook kan draaien echt een verbetering als ik nog wat nieuw tegen kom laat ik het jullie weten je kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda ios5
Weten jullie de agenda nu ook kan draaien echt een verbetering
als ik nog wat nieuw tegen kom laat ik het jullie weten je kan nu ook je eigen tril signaal maken echt leuk veel plezier met de nieuwe IOS 5 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi Mister inderdaad handig die mogelijkheid om kalender te draaien !
|
||||
|
||||
Dit is wel een verbetering van de oude agenda, maar als je Week Calendar gewent bent dan is dit een slap aftreksel wat Apple van Andreas heeft overgenomen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|