Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb net geprobeerd mijn iPhone via Wifi te synchroniseren. Helaas werkt het niet bij mij. Ik heb aangvinkt in iTunes (toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0)
Hey allemaal,
Ik heb net geprobeerd mijn iPhone via Wi-Fi te synchroniseren. Helaas werkt het niet bij mij. Ik heb aangvinkt in iTunes (toen ik de iPhone via de kabel connecteerde) dat hij dit toestel moest synchorniseren via Wi-Fi. Beide toestellen zijn aangesloten op hetzelfde Wi-Fi netwerk en ze hangen beiden aan de netstroom. Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem,
Heb een iphone 4, Me pc draait op W7 Heb op itunes Wi-Fi sync aangevinkt zodra ik de usb kabel losmaak zie ik mijn iphone niet meer op itunes.. Reboot helpt ook niet |
|
|||
|
|||
Niemand die raad weet?
|
|
||||
|
||||
Dit gelezen?
|
|||
|
|||
Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0)
Mensen misschien een domme opmerking van mij maar is het niet nodig om iCloud te installeren op je W7 machine en aan te zetten. Synchroniseren gaat toch via iCloud en Wi-Fi. Kijk even of hij een backup maakt op iCloud en niet op de pc/mac.
Hoop dat dit iets oplost. |
|
|||
|
|||
In Muziek zelf moet je bij "meer" gedeeld iets aanvinken.
Ook moet in de iTunes "thuisdeling" zijn ingeschakeld. Hoop dat dit helpt. |
|
||||
|
||||
iPhone 3GS was eerst verbonden met een windowscomputer en achteraf met een mac.
Nu staat er op de iPhone 2x fotostream en staan er 2 computers onder Wi-Fi sync. Hoe kan ik de ene computer daar uit halen?? die wordt niet meer gebruikt. |
|
|||
|
|||
nieuw probleem, Iphone verschijnt in Itunes maar zodra ik sync gaat ie zoeken & verdwijnt ie weer opeens
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms effe itunes minuutje wegdoen en nadien nog eens heropladen en soms moet ge effe wat wachten, werkt nog geen 100% en je bent nie de enige die het voor heeft, gewoon blijven proberen, het lukt normaal gezien wel zenne. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook dat heb ik al moete doen wat dat heropstarten betreft.
|
|
|||
|
|||
Nee maar kijk het probleem is : ik start opnieuw op en hij verschijnt de hele tijd maar zodra je synct gaat ie zoeken en valt ie weer weg, als je dan weer heropstart gebeurt precies hetzelfde dus hij verschijnt weer maar als je synct verdwijnt ie weer en zo gaat het maar door. :/
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|