Verwijderen krassen op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oke dan wat moet ik nu doen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oke dan wat moet ik nu doen ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ermee leren leven . Of het scherm vervangen. Ik ben bij een opticien geweest en die vertelde mij dat krassen nooit helemaal uit (bril)glas zijn te halen (die zou je dan helemaal uit het glas moeten schuren). Misschien is HPX2 van Carglas nog een optie
Ik heb net de full body shield van invisibleShield binnen. Ik ga deze eerst proberen en kijken of hij de kras maskeert. Als ik de kras toch nog duidelijk blijf zien (hij is echt irritant zichtbaar in het scherm) dan ga ik misschien het scherm laten vervangen. Laatst gewijzigd door kuif; 04-04-08 om 17:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
croiman jij bent de prof help me
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iphones maardus niemand weet dus een manier om krassen te verwijderen? en een nieuw scherm hoeveel kost dat in totaal?
mike |
|
||||
|
||||
oke net displex geprobeerd maar dat werkt niet dus ik ga zo maar ff een nieuw scherm bestellen ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iPhone is namelijk gevallen en scherm is gebarsten. Badankt alvast Jan |
|
||||
|
||||
schermen te verkrijgen bij Apple iPhone LCD complete LCD met digitizer pre installed GSM accessoire
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is in ieder geval goedkoper dan een heel nieuw scherm en het beschermt ook nog. Zodra het hele Shield droog is post ik de rest van mijn ervaring (moet 24 uur drogen). |
|
||||
|
||||
ook de diepe krassen?
|
|
|||
|
|||
Juist de diepe krassen. In dit topic had ik al beschreven dat ik een diepe kras had onder aan het scherm met een irritante "regenboog effect". Deze regenboog was in ieder geval geheel verdwenen toen ik net de front shield op de iPhone had gezet. Verder kon ik zo op het eerste oog de kras niet meer ontdekken. Vanavond kan ik meer vertellen als de shields gedroogd zijn.
Het is wel secuur werk om het shield aan te brengen: shield uitlijnen, oppassen dat er geen vuil achterkomt, hoekjes vastplakken. Het aanbrengen van het hele shield (voor en achter) heeft mij zo'n kleine 2 uur gekost. En 24 uur drogen dus 24 uur je iPhone niet gebruiken . |
|
|||
|
|||
ow damn!
keek net naar men iphone zit er in het glas een kras, in het midden, tis klein maar niet fijn hoe kan dat joh, zat gewoon in een hoesje |
|
|||
|
|||
De shields zijn nu volledig droog en geen spoor meer te vinden van de kras
|
|
|||
|
|||
ow damn 2!
ik zat net op cafe en liet hem vallen op de zijkant zit nu een lijn, waar iets blinkends te zien is, vind het echt wel jammer zelfs zo jammer dat ik hem zou durven verkopen en met dat geld een nieuwe kopen |
|
||||
|
||||
ke ik zie net dat iphone schermen niet meer verkrijgbaar zijn bij eu-gs... dat is *****
|
|
||||
|
||||
als ze er nie bij staan zijn ze even niet meer in voorraad, heb t ook al gehad, als je email naar hun stuurd antwoorden ze je, en ze zullen er binnenkort er trug opstaan.
|
|
||||
|
||||
wou net voor mijn krasjes spul kopen bij de belcompany
deze man gad mij het advies om maar te leven met de krasjes omdat de touch wel eens zou kunnen gaan borrellen ( te zacht is ) voor dat spul iemand eravring HIER mee? anders ga ik hem straks toch maar kopen |
|
||||
|
||||
geen idee kep iphone..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krassen op iPad 2 | gundamangel | iPad algemeen | 7 | 26-07-11 17:57 |
Krassen op camera | NLjorn | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 23:56 |
Krassen iphone 3gs achterkant | Upodtouch | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 22:12 |
Krassen oplossing? | Fjerpje | iPhone algemeen | 18 | 07-08-09 02:08 |
Blijkbaar wél krassen op iphone ! | AngryM0nkey | iPhone algemeen | 2 | 10-02-08 19:24 |
|
|