Kan geen contacten toevoegen na IOS 5 update. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk sinds 2 dagen dat ik het plus teken kwijt ben in me contactenlijst om contacten toe te voegen. Heeft iemand dat ook? Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen contacten toevoegen na IOS 5 update.
Ik merk sinds 2 dagen dat ik het plus teken kwijt ben in me contactenlijst om contacten toe te voegen. Heeft iemand dat ook? Dit zie ik nadat ik mijn iPhone 3GS heb geüpdate. Ik kan alleen een contact toevoegen van uit het toetsenscherm, maar niet vanuit de contactenlijst er is ook geen mogelijkheid om een contact te delete of te wijzigen.
Wie herkent dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, mijn vrouw heeft de 3gs en na de update kan ze geen contacten meer toevoegen en ook in de standaard agenda kan ze geen afspraken meer toevoegen. Wat nu??
|
|
|||
|
|||
Gewoon ff bij instellingen --> Icloud --> contacten & agenda aanzetten. Plusteken zou moeten terug zijn dan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! | marco1976 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-10 22:15 |
|
|