iPhone 4S Netwerk probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag! Ik heb afgelopen donderdag een iPhone 4S 64gb uit Hamburg gehaald. Super toestel, alleen ik krijg hem niet aan de praat. Mijn probleem is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S Netwerk probleem
Goedendag!
Ik heb afgelopen donderdag een iPhone 4S 64gb uit Hamburg gehaald. Super toestel, alleen ik krijg hem niet aan de praat. Mijn probleem is het volgende: Als ik een simkaart er in doe dan ontgrendeld hij mijn simlock soms wel, soms niet (zowel bij een KPN simkaart als een T-Mobile). Dit is echt compleet random. Als hij hem niet pakt dan start ik m'n iPhone opnieuw om en dan werkt hij soms wel. Als het me gelukt is om de simkaart te ontgrendelen dan vindt hij het netwerk. Na een minuut of 10 vindt hij zonder aantoonbare reden geen netwerk meer, zowel KPN als T-Mobile. Ik heb alles geprobeerd maar het enige dat dan nog helpt is de iPhone opnieuw op te starten... Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Super bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restoren/herstellen mss?
|
|
|||
|
|||
Al gedaan. Geen resultaat.
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub.nl » Nederlandse T-Mobile-klanten kunnen iPhone 4S niet activeren door foute simkaart
Komt ook bij andere providers voor. |
|
|||
|
|||
Ik heb m'n telefoon wel kunnen activeren, ook zonder problemen...
|
|
||||
|
||||
Volgens mij houdt het probleem niet enkel in dat activatie niet werkt, maar ook dergelijke sim-kaart problemen als jij hebt. Zijn namelijk ook berichten van mensen waar na een paar minuten het netwerk wegvalt
iPc artikel/titel is een beetje suggestief.. |
|
|||
|
|||
Gebruikt KPN dan ook de oude Infineon-chip? Ik heb de simkaart vrijdag bij hun opgehaald.
|
|
||||
|
||||
Ik zou het niet weten, maar de 4S sim-kaart slot schijnt gevoeliger te zijn, waardoor zelf-geknipte kaarten soms ook niet altijd/goed werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De simkaarten werken wel in m'n oude telefoon maar niet in de 4S. Ze zijn niet zelf geknipt.
|
|
|||
|
|||
Simkaart omruilen bij provider, dan werkt het weer.
|
|
|||
|
|||
Owke dus KPN heeft ook problemen straks?
Of is dit probleem enkel bij iphones 4s uit t buiten land? Anders heeft t dus nog geen nut om nu al een sim kaart te halen en kan dat pas later.... |
|
|||
|
|||
Als straks de Iphones in Nederland uitgeleverd worden, zullen er nog meer klachten komen. Sommige simkaarten zijn te oud en werken dus niet of niet goed.
|
|
|||
|
|||
Had gelijk een nieuwe simkaart er bij gevraagd bij KPN afwachten maar...wanneer de iphone 4s word geleverd .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik al zei: Ik ben benieuwd hoe oud de simkaarten zijn van mensen die problemen hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar ik neem aan als je er nu voor moet betalen en t werkt niet je hem mag omruilen oid?
|
|
|||
|
|||
ik kreeg hem gratis bij kpn ...omdat ik mijn abbo verlengde
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: netwerk probleem?????? | bramvds | Jailbreak | 0 | 17-12-10 11:57 |
iPhone 3G: Unlock netwerk probleem | jpmphone | Unlock | 2 | 19-07-10 20:17 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Probleem netwerk opzetten iphone--> laptop | bennietuinboom | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 12:55 |
|
|