Geluid en trilsignaal zonder nieuwe mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan deze vraag nergens vinden. Ik krijg steeds een geluid en trilsignaal zonder dat ik een nieuw sms of emailbericht binnen krijg. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid en trilsignaal zonder nieuwe mail
Hallo,
Ik kan deze vraag nergens vinden. Ik krijg steeds een geluid en trilsignaal zonder dat ik een nieuw sms of emailbericht binnen krijg. Dit is van de laatste twee dagen en mijn iphone heb ik al een tijdje. Kan dit aan open ssh liggen (winscp) of services, dit heb ik namelijk het laatst gedownload. Ik heb een 16GB 1.1.3 Alvast bedankt Heidi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
sms versturen zonder geluid | MariaN | Ringtones en Wallpapers | 5 | 07-09-10 23:23 |
thema zonder geluid. | zeromancer | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-11-08 17:02 |
Help Video zonder geluid!!! | Ximena | Archief | 2 | 24-04-08 14:21 |
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" | iphonefriend | Archief | 2 | 15-04-08 17:14 |
|
|