iPhone 4S Tmobile Bevestiging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de wachtende onder ons (net als ik). Ik kreeg net onderstaande mailtje: Beste XXX, Betreft: uw T-Mobile bestelling. U ontvangt woensdag 26 oktober in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S Tmobile Bevestiging
Voor de wachtende onder ons (net als ik). Ik kreeg net onderstaande mailtje:
Beste XXX, Betreft: uw T-Mobile bestelling. U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober. Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt.. Met vriendelijke groet, AMP Logistics |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En nu?? Ik heb het bericht ook gehad, maar het vervolg blijft helaas uit.
Is dit een dode mus of gaat er vrijdag echt wat binnenkomen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde bericht ontvangen, gisteren netjes een sms gehad met daarin: Beste T-Mobile klant, bekijk aub uw email voor het maken van een bezorgafspraak of bezoek mijnorderstatus.nl (login met ********** en ****). AMP Log. -NOREPLY.
In mijn mail gekeken en daar stond mailtje met een link, daar heb ik een bezorg afspraak gemaakt en a.s. vrijdag tussen 12:00 en 18:00 komen ze mijn telefoon brengen. Vanavond krijg ik ook nog bericht tussen welke twee uren ze komen. Dus kortom vet netjes geregeld allemaal!!! |
|
|||
|
|||
Even met t-Mobile gebeld en ja hoor ook ik heb de bevestiging nu binnen en heb direct een afspraak gemaakt. Mijn 4S wordt dinsdag a.s. geleverd
|
|
|||
|
|||
Zelfde verhaal hier. Maandag was de 1e mogelijkheid dat hij geleverd kan worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bevestiging | xrgman | iTunes | 1 | 13-02-11 09:39 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
Jailbreak en unlock bevestiging | iDiana | Archief | 1 | 10-01-10 14:09 |
sms LEES bevestiging | Almere | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-09 15:30 |
|
|