Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik heb een iphone 4 gekocht. En nu is het gekke dat de iphone als ik bel heel zacht klinkt. Tenminste als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4
Hallo mensen.
Ik heb een iphone 4 gekocht. En nu is het gekke dat de iphone als ik bel heel zacht klinkt. Tenminste als ik hem aan mijn oor hang. Er komt bijna geen geluid uit. Als je ik de iphone van mij af houd hoor ik wel iemand verstaanbaar praten, zegmaar alsof je langs iemand zit die zijn speaker volopen heeft waardoor jij kunt horen wat ie vanavond gaat eten als ik mijn oor aan de achterkany rust hoor ik net zo veel als voren. Zit het gaasje soms verstopt of iets dergelijks? Het is er vervelend en ik moet als ik in een omgeving met normale achtergrondgeluiden zit meteen op handsfree bellen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de telefoon doorgeblazen met een compressor en het geluid lijkt beter te worden. Zou het kunnen dat. Het scherm ooit vervangen is en er nog folie aan de binnenzijde zit?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gemaakt. Voor de mensen die er ook last van hebben, pak een papierclip. Maak hier een vlijmscherpe (echt scherp) punt aan met een wetsteen ofzo. Dan ga je met dat puntje heel voorzichtig door het orriginele gaasje heen prikken. Als dit moeizaam gaat weer bijslijpen zodat je geen grote gaten krijg maar minuscuule gaatjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone 4 oorspeaker probleem? | Nipje | iPhone algemeen | 4 | 07-11-10 00:28 |
Iphone 4 oorspeaker probleem | PindaPowerrr | iPhone algemeen | 2 | 23-10-10 10:26 |
iPhone 4 geen geluid door oorspeaker | Buzz | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 23:25 |
geen geluid uit oorspeaker | mitchel | Unlock [archief] | 16 | 16-05-08 14:57 |
|
|