Iphone 4 oorspeaker probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bel of gebeld word ken ik alleen nog maar praten via mun headset of handsfree speaker... De mensen aan de andere kant horen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 oorspeaker probleem
Als ik bel of gebeld word ken ik alleen nog maar praten via mun headset of handsfree speaker... De mensen aan de andere kant horen me wel, maar ik hun dus niet.
Voordat ik dit probleem hier ging posten heb ik eerst ff gegoogeld op internet, en zag dat er best veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben... Zijn er mensen die dit probleem zelf al hebben kunnen oplossen? Want wil liever niet me telefoon wegbrengen voor garantie I cant live without a iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
an iPhone...
|
|
|||
|
|||
Thnx voor je serieuze antwoord!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? | adempinar | iPhone algemeen | 0 | 14-04-11 23:21 |
iPhone 4 oorspeaker probleem? | Nipje | iPhone algemeen | 4 | 07-11-10 00:28 |
iPhone 4 geen geluid door oorspeaker | Buzz | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 23:25 |
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker | nielsjuuuh | iPhone algemeen | 4 | 21-01-10 11:17 |
Oorspeaker kapot?! | indoow | iPhone algemeen | 6 | 30-06-09 19:55 |
|
|