tweedehands iPhone 4 32Gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is € 375,00 een gangbaar bedrag voor een tweehands iPhone 4 32Gb?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tweedehands iPhone 4 32Gb
Is € 375,00 een gangbaar bedrag voor een tweehands iPhone 4 32Gb?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie maar dat ze u nie in de zak steken of opleggen of dat er toch iets fouts is aan het toestel, je weet vele iphone 4 problemen hebben met de deathgrip en dergelijke meer, toch goed opletten als je een 2de hands toestel koopt zenne. Ik raad u sowieso de 4s aan, ga je geene spijt van hebben. |
|
|||
|
|||
Stond ook een prijs van € 400 maar het bod van € 375 was schijnbaar goed. Ga morgen kijken. Zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Neemt mss iemand mee die er heel wat van afweet en kan vergelijken enz... als em aan bv itunes hangt dan moet deze de iphone herkennen, zoniet, tis ne faken iphone . Hopen voor u de phone geene last heeft van dienen deathgrip, geen last heeft van mobiele storing in het signaal, alles nog goed werkt zoals de camera en dergelijke meer, vind het straf je zo goedkoop een iphone 4 32gb kan kopen. Ik hoop voor u er nikske fouts aan zal zijn, je zal dat dan na een paar dagen al wel snel merken . |
|
|||
|
|||
Toetsel schijnt een half jaar oud te zijn. Voor de rest weinig info
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedoeling was dat ik het geld zou overmaken. Toen ik mailde dat ik daar niet aan begon reageerde hij met 'dan kom je maar langs en kijken/testen'. Kon het niet geloven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik zou moest ik van u zijn toch geen risico nemen hoor, neem een 2tal mensen mee, je weet maar nooit zenne. Ik ben zelf 3j oud, weeg 100kg ong en ben ne struise enzo maar als ze daar mee 2-3man voor je staan, ik ben ook geene superman ;p. Daarom neem ik 9/10 keer ook altijd iemand mee . |
|
|||
|
|||
Ik ga ook niet alleen. Zo snugger was ik zelf al. Heb iemand nodig voor het autorijden (nog maar 4 jaar)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 19:46 ---------- Keep u posted!!! |
|
|||
|
|||
hmm, ik ga altijd alleen, en je mag ook best alleen bij mij komen... tenzij iemand wappie doet over de mail. Heb overigens nog geen foon te koop, maar begrijp ook dat niet iedereen zo maar ff bij iemand binnenstapt.
|
|
|||
|
|||
Heb de mijne vandaag van de hand gedaan voor 540 euro. Wel inclusief twee (eBay)bumpers een extra witte achterklant (het was een zwarte) en ongebruikte oortjes.
|
|
||||
|
||||
ik zou er niet eens aan beginnen, betaal liever iets meer en geen honkbalknuppel in je nek.
|
|||
|
|||
Bleek toch om de 16Gb te gaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat dit iemand is geweest die geen idee van de prijzen heeft of inderdaad snel wil verkopen, die mensen zijn er altijd te vinden als je lang genoeg zoekt. Ook een 16gb vind ik voor 375 nog redelijk laag geprijsd btw... |
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag mijn iPhone 4 32G verkopen.. Is 400euro dan een redelijke prijs?
|
|
|||
|
|||
heb hem twee weken geleden helemaal in orde met ook een witte achterkant en twee (zeer geodkope) bumpercases verkocht voor 540
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 16gb tweedehands. | gadgetfreakske | Koopinformatie Nederland | 3 | 03-02-11 21:02 |
Tweedehands iPhone 3GS: help? | Rianne20 | iPhone algemeen | 3 | 24-10-10 22:21 |
iPhone: Tweedehands iPhone gejailbreakt | Stef@nie | Jailbreak | 1 | 11-08-10 16:21 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Garantie tweedehands iphone | signs2007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 10-06-09 12:07 |
|
|