//

'Contacten' start niet meer op

'Contacten' start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Sinds vandaag - volgens mij specifiek na een sync met Facebook van AllSync - wil de app Contacten niet meer opstarten. Zodra ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 00:09
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Unhappy 'Contacten' start niet meer op

Beste iedereen,

Sinds vandaag - volgens mij specifiek na een sync met Facebook van AllSync - wil de app Contacten niet meer opstarten. Zodra ik 'm aanklik, opent er een scherm, waarna het hele gebeuren weer verdwijnt en ik weer in m'n springboard zit. Ook via Telefoon kan ik niet in alle contacten komen, die crasht dan ook. Ik kan wel via Spotlight contacten zoeken, die openen dan gewoon waarna ik diegene kan bellen. Maar onhandig is het wel, zullen jullie begrijpen!

Heeft iemand hier ervaring mee/een oplossing voor?

Alvast bedankt,

H.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 13:59
Florida96 Florida96 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Heb je via iTunes al een herstel gedaan. Het probleem is immers ontstaan na sync van Facebook.

Hopelijk help dat.
  #3  
Oud 28-10-11, 14:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je al een harde reset geprobeerd?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 29-10-11, 21:17
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Het is opgelost. Ik had iPicMyContacts geupdate, maar toen is m'n iPhone vastgelopen. Een harde rest gedaan, en iPhone weggelegd. Had dus niet direct door dat de (gefaalde) update te maken kon hebben met het niet openen van Contacten. Vervolgens Cydia opnieuw gestart, update opnieuw gedaan, dit keer succesvol. Kan alle apps weer gewoon openen!

Groet,
H.
Reageren

Labels
allsync, app crash



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 12:26
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer zorphion iPad algemeen 4 06-12-10 02:22
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.