IPhone 4S simkaart problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister mijn nieuwe 4s gehaald en had problemen met bellen en smsen. Ik had hiervoor een iPhone 4 en heb die simkaart dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 4S simkaart problemen
Ik heb gister mijn nieuwe 4s gehaald en had problemen met bellen en smsen.
Ik had hiervoor een iPhone 4 en heb die simkaart dan ook gebruikt, dit was echter het probleem ook meteen. Je hebt 2 types micro sim kaarten, de ene vult het hele kaartje als je m eruit haalt, de andere heeft nog een randje vrij rechts, de laatste is bij mij de enige simkaart die werkt. Alle micro sim kaarten die zonder randje vrij geplaatst waren gaven bij mij een soort van kortsluiting ik kon bij aannzetten 1x bellen of smsen en dat was het. Dus mocht je ook deze problemen ondervinden kijk even naar de sim kaart. Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ben je zeker dat dit het aan de sim ligt?
ik had het zelfde probleem, heb wel een rare oplossing gevonden op dit forum. pincode afzetten bij instellingen/telefoon/simpincode (mobilevikings) |
|
|||
|
|||
Bij mij 100% met de nieuwe sim werkt alles perfect.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je nog verdere handelingen moeten doen? Bijvoorbeeld de telefoon herstellen of zo iets? of was het, de nieuwe simkaart erin en hopa ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met simkaart + sync | 97752 | iTunes | 2 | 09-01-11 02:39 |
Problemen met simkaart knippen! | Jeffah92 | iPhone algemeen | 15 | 25-12-10 15:16 |
2 problemen, 1. simkaart. 2. recovery mode | barttje | Jailbreak | 2 | 20-10-10 20:22 |
problemen met simkaart en my T-Mobile | Hamertej | Odido (T-Mobile) | 0 | 19-08-09 00:21 |
iPhone problemen met simkaart. | RiPaXe | iPhone algemeen | 5 | 17-07-09 18:02 |
|
|