iphone update niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone 3gs updaten naar ios5 ,maar kom het volgende probleem tegen. Als ik itunes 10.5 start en mijn iphone 4s synchroniseer is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone update niet
Ik wil mijn iphone 3gs updaten naar ios5 ,maar kom het volgende probleem tegen.
Als ik itunes 10.5 start en mijn iphone 4s synchroniseer is er niets aan de hand,doe ik dit met mijn 3gs dan zegt hij dat de software van de iphone beschadigd is geraakt tijdens het downloaden. mijn vraag is hoe kan ik dat verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dwz dat er iets mis ging tijdens het downloaden van jou ipsw file.
Je kan het gewoon nog eens proberen , geen probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb het al verschillende malen geprobeerd maar hij blijft dezelfde melding geven
Ook op andere computers |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je syngroniseert iPhone 4S en daar heb je geen probleem,doe je dat met de 3GS dat zegt iTunes dat er iets mis ging bij het downloaden van de software. Bij synchroniseren download je geen software. Bij herstel of updaten wel. |
|
|||
|
|||
3gs
ja je hebt gelijk,maar ik bedoelde updaten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 update niet | donny88 | iPhone algemeen | 7 | 11-03-11 11:54 |
Iphone 4 update 4.2 download niet! | raymster | iPhone algemeen | 3 | 28-01-11 16:57 |
iPhone 3G 3.01. update of niet? | Weust | iPhone algemeen | 0 | 31-08-10 13:31 |
iPhone start niet op na update | Nicolaz_ | iPhone algemeen | 6 | 31-08-08 12:37 |
Update Skrewcommon update niet!? | Dirtyone | Jailbreak apps en thema's | 9 | 31-05-08 19:23 |
|
|