Safari -> zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Plots is mijn Safari-webbrowser op mn iPod plots zwart geworden! Op zich niet zo'n probleem, maar weet iemand hoe dit komt? Ziehier een foto: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari -> zwart
Hoi!
Plots is mijn Safari-webbrowser op mn iPod plots zwart geworden! Op zich niet zo'n probleem, maar weet iemand hoe dit komt? Ziehier een foto:http://db.tt/pUsMPQpY ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 20:13 ---------- Ah heb het al gevonden! Hij stond in Privé-modus, vandaar //slotje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had je "Private browsing" maar niet aan moeten zetten in de Safari instellingen ;-)
|
|
|||
|
|||
Waar zit die knop "private browsing" ?
Kan het niet vinden in instellingen. zie ook geen slotje.... Wat in godsnaam is "Jailbreak"?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu zie je links onderaan privé staan ... Met slotje wil hij zeggen dat zijn probleem is opgelost en dit topic dicht (op slot) mag |
|
|||
|
|||
Dank je wel!
|
|
|||
|
|||
Inderdaad per ongeluk op prive gedrukt waarschijnlijk
|
|
|||
|
|||
Klopt allemaal!
Probleem opgelost, hartelijk dank. Hoe post ik nou zo'n slotje om de discussie te beeindigen? |
|
||||
|
||||
Dat doet een moderator wel. Dat kan jijzelf niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Op zwart | Taffie | Unlock [archief] | 6 | 06-06-08 00:35 |
|
|