Iphone Probeert steeds iets te installeren Zoek mijn Iphone ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had gister perongeluk via de website van Icloud mijn Iphone 5 verwijdert van ZoekmijnIphone. Halve uurtje later pakte ik mijn iphone uit mijn broekzak, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Probeert steeds iets te installeren Zoek mijn Iphone ?
Ik had gister perongeluk via de website van Icloud mijn Iphone 5 verwijdert van ZoekmijnIphone.
Halve uurtje later pakte ik mijn iphone uit mijn broekzak, deed toetsblok ontgrendelen moest een wachtwoord invoeren voor Icloud heb ik niet gedaan. Opeens wilt hij iets installeren krijg zwart scherm met een apple logo en een balk eronder. Hij komt met installeren tot de helft en valt naar een andere scherm met zown rond draaiende logo, uren lang blijft die logo draaien maar verder gebeurt er nix. Paar keer Reset gedaan, dan start hij maar valt binnen halve min. weer uit. DFU mode geprobeerd, leverde nix op. Wat kan ik nu doen om hem nog te redden? Ik heb geen backup van de laatste tijd. Heb wel belangrijke dingen eropstaan. Iphone 5 IOS 7.04 Jailbroken Firmware Iboot-1940.3.5 744mb vrije ruimte ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2015 om 12:13 ---------- DIT ZAG IK NET OP MIJN EMAL !!!!!!!! iPhone van is being erased. The erase of iPhone van started at 1:42 AM on January 8, 2015. All media, data, and settings will be permanently erased. If your iPhone has been permanently lost, be sure to contact your carrier to turn off wireless service for your iPhone. Laatst gewijzigd door lecson; 09-01-15 om 13:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gelukkig dat het niet gaat! want ik wil mijn bestanden niet kwijt.
Kan ik dit Icloud process niet laten stoppen d.m.v Iphonebrowser of iets dergelijks? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Herstellen in DFU mode is de enige mogelijkheid. |
|
|||
|
|||
Kan ik dit ook niet meer laten stoppen als ik mijn Icloud wachtwoord invull en vervolgens Zoekmijn iphone open?
Als ik die via de DFU Mode herstel ben ik alles kwijt neem ik aan? ik kan hem ook bijwerken naar IOS 8xx zegt itunes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hij valt te snel uit, lukt me niet met findmyiphone.
Kan apple support hier niks tegen aan doen? Stel ik doe hem alleen bijwerken via Itunes raak ik dan alles ook kwijt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat er een jailbreak op dit toestel staat zou ik m als ik jou was in DFU mode zetten en zo herstellen. Hopelijk heb je een Back-up zonder jailbreak restanten die je terug kan zetten.
|
|
|||
|
|||
Mijn broertje zijn Iphone heeft dit nu ook, helaas.
Is er ondertussen iets ontwikkeld of een truc waardoor het te redden valt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iPhone weergeeft mijn Mac niet | kevin95 | iCloud | 6 | 27-07-14 16:12 |
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! | jerkar | iPhone Apps | 0 | 25-10-11 20:53 |
Alle iDevices: Ik zoek iets in Cydia | mathijs666 | Jailbreak | 5 | 29-07-09 16:16 |
Iphone abo gaat binnenkort in. Kan ik nu al iets met mijn iPhone? | T0m | Odido (T-Mobile) | 3 | 28-04-09 23:19 |
iPhone: Help! Ik heb mijn iphone gejailbreaked maar er is iets mis! | Zen0neZ | Jailbreak | 11 | 13-03-09 16:03 |
|
|