Zoek mijn iPhone weergeeft mijn Mac niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met zoek mijn iPhone, ik heb een iPhone 5S ( iOS 7.1.2 ) en een iMac ( laat 2013 model ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een probleem met zoek mijn iPhone, ik heb een iPhone 5S ( iOS 7.1.2 ) en een iMac ( laat 2013 model ) ( OS X Mavericks ( 10.9.4 )) Nu kan ik via iCloud.com op mijn iMac de iPhone wel zien, maar niet andersom... Terwijl in en hoop voorbeelden Mac's ook zichtbaar zijn in zoek mijn iPhone... Hoe kan het dat die bij mij niet het geval is?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok, bedankt voor de snelle reactie! Heb het geprobeerd, en alles werkt nu, Guest account wel weer uitgeschakeld aangezien dat hier niet gebruikt wordt...
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee, want het guest account is uitgeschakeld dus kan er ook niet op ingelogd worden, ik gebruik alleen mijn eigen gebruikersaccount, en niemand anders gebruikt mijn iMac dus vandaar dat ik het uitgeschakeld had...
Wat kan dan het probleem zijn van het uitschakelen hiervan? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja daar ging het me ook voornamelijk om
![]() |
![]() |
Labels |
icloud, imac, ios, iphone, zoek mijn iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. | Jieve | iPhone algemeen | 10 | 29-09-13 21:25 |
Applicatie zoek mijn IPhone werkt niet ? | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 15-10-12 17:42 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 13:48 |
Zoek mijn Iphone/kan niet naar mezelf bellen | berlinwedding | iPhone algemeen | 2 | 07-12-11 20:21 |
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! | jerkar | iPhone Apps | 0 | 25-10-11 19:53 |
|
|