Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iPhone naar 7 geüpdatet. Reservere kopie gemaakt op mijn PC, alles is goed gegaan. Echter kan ik mijn reserve kopie niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten.
Ik heb net mijn iPhone naar 7 geüpdatet.
Reservere kopie gemaakt op mijn PC, alles is goed gegaan. Echter kan ik mijn reserve kopie niet terug zetten omdat "Zoek mijn iPhone" uit gezet moet worden. Dit wil ik doen, echter staat daar een e-mail die ik al lang niet meer gebruik, dus kan ik nu niets meer doen. Want het wachtwoord wat ik gebruikte voor mijn account doet het niet. Overigens heb ik overal wel mijn nieuwe e-mail staan, behalve daar.... iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
helaas heb ik geen antwoord op je vraag. Slechts een lotgenoot... ook ik kan mijn 'Zoek mijn iPhone' niet uitzetten. Ik heb problemen met de Wi-Fi (doet het niet meer). Alles geprobeerd, tot aan compleet terug naar factory default status. Bij terugzetten van de backup krijg ik de melding dat ik eerst de functie 'Zoek mijn iPhone' uit moet zetten. Maar dat kan ik niet omdat er geen contact met iCloud gemaakt kan worden (geen Wi-Fi). Kan ik op de een of andere manier via de laptop die functie op de iPhone uitzetten? Inloggen op iCloud of zo? Ik heb het wel geprobeerd maar heb het nog niet gevonden |
|
|||
|
|||
Je kan proberen om op www.icloud.com de iPhone te verwijderen uit "Find my iPhone".
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Heb het meteen even geprobeerd, maar verwijderen uit de iCloud kan wel, alleen verschijnt de iPhone weer als 'Zoek mijn iPhone' aan staat op de iPhone. En dat is dus het geval....
|
|
||||
|
||||
Je kan proberen de iPhone hele hard tegen de muur te gooien, maar je zult er nooit meer toegang tot krijgen nu je ook geen toegang hebt tot je (of 'de ingevoerde') Apple ID. Dat is juist de bedoeling van deze beveiliging.
Denk dat je het beste contact op kan nemen met de Apple Store Als je probleem geen Wi-Fi is dan ligt de oplossing uiteraard bij het vinden van Wi-Fi
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iCloud: Remove your device Alsjeblieft |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je de iPhone uit "Find my iPhone" verwijderd hebt dan probeer het ding in DFU mode te zetten en te herstellen met iTunes. Laat iTunes de iPhone activeren.
|
|
|||
|
|||
Wauw, discussie is behoorlijk gegroeid in mijn weekend afwezigheid
Dat laatste kan ik nog eens proberen. Thnx. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone" | eesee | iPhone Apps | 5 | 15-11-12 12:47 |
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten | Kahless | iPad algemeen | 0 | 08-11-12 18:18 |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
|
|