Externe accu niet meer bruikbaar na update iOS 7.0.2 bij iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie o wie heeft de oplossing om deze externe accu weer te laten werken het is een batterijcase waar je de i phone 5 in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe accu niet meer bruikbaar na update iOS 7.0.2 bij iPhone 5
wie o wie heeft de oplossing om deze externe accu weer te laten werken het is een batterijcase waar je de i phone 5 in kan schuiven!!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan je niet helpen, want ik weet niet wat er precies niet werkt.
Wat voor melding je iphone wel of niet geeft, merk of type van de accu noem maar op. Hoe moeten we je zonder informatie nou helpen? |
|
|||
|
|||
de melding is
deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze i Phone. het is een backup battery waar je je i Phone in kan schuiven. http://www.mytrendyphone.nl/shop/iphone-5-backup-106834p.html dit is de link naar de backup battery welke het is. alvast erg bedankt voor de moeite en de hulp. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2013 om 14:01 ---------- http://www.amazon.co.uk/Portable-2200mAh-External-Rechargeable-Extended/dp/B00AH8ZI2K dit is precies dezelfde die ik heb bvd. |
|
|||
|
|||
Dan zal dat ding een niet gecertificeerde Lightning chip aan boord hebben en dat vindt iOS 7 niet leuk.
|
|
|||
|
|||
ja dat denk ik ook maar is wel jammer misschien heeft iemand een oplossing!!!!
|
|
|||
|
|||
Met een Chinese namaak Lightning kabel zijn er wel work arounds met wat gehannes. Met een accu case ligt dat iets moeilijker denk ik. Er stond een artikel op de home pagina van de iPhoneclub over dit probleem. Misschien kan je daar ook eens gaan kijken.
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
dank je wel timosha weet je toevallig ook waar ik dat artikel vind.
bvd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey timosha volgens mij als je de i Phone helemaal uitzet en hem dan in de batterij case schuift laait deze wel op ik ga het ff proberen en je hoort het nog wel
bvd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
externe accu 4s ?? | martijndk1983 | iPhone algemeen | 1 | 02-11-11 18:15 |
iPhone 3G bijna niet meer bruikbaar | dinky2 | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 13:51 |
Goede externe accu voor de iPhone 4 | ProMac | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-04-11 00:00 |
|
|