//

externe accu 4s ??

externe accu 4s ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb naar alle tervredenheid een 4s,en inderdaad de accu gaat minder lang mee ondanks de trucjes zoals locatievoorzieningen en reservekopie nu wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 21:27
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard externe accu 4s ??

hoi mensen

ik heb naar alle tervredenheid een 4s,en inderdaad de accu gaat minder lang mee ondanks de trucjes zoals locatievoorzieningen en reservekopie

nu wil ik eigenlijk dus een hoes met een accu erin.(laad de iphone nu per dag 3x op)
welke is de beste.

en ik zoek er eigenlijk een waarmee ik ook inductieladen kan.
ik heb zitten kijken naar de mophie maar snap er niet veel van want op de foto kan de originele stekker van de iphone niet meer erin en synchroniseert hij via de kabel van mophie.
dat is in princiepe geen probleem maar dan kan ik externe apparaten zoals in mijn auto ,en een speakerbox niet meer gebruiken.
wat zijn jullie ervaringen/aanbevelingen.
het mag wat kosten als het maar goed is.

groetjes martijn

Laatst gewijzigd door martijndk1983; 01-11-11 om 21:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 18:15
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

inmiddels toch maar de mophie plus besteld

laat mijn ervaring wel weten hier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 19:18
Goede externe accu voor de iPhone 4 ProMac iPhone accessoires en onderdelen 2 18-04-11 00:00
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
Verleng kabel voor externe accu?? kapiteiniglo iPhone accessoires en onderdelen 5 08-02-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.