Ipod reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij mijn iPod Touch 4 met iOS 5 software doet het scherm niks meer. Ik was 'm aan het gebruiken toen plots het scherm op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod reageert niet meer
bij mijn iPod Touch 4 met iOS 5 software doet het scherm niks meer.
Ik was 'm aan het gebruiken toen plots het scherm op zwart ging. Als ik hem aansluit op mijn laptop, geeft die via iTunes wel bericht dat ie aanstaat. Ik heb 'm al hersteld via iTunes maar dit leverde niks op. OOk heb ik gewacht tot dat ie helemaal leeg was en toen op de pc aangesloten, dit leverde het zelfde resultaat op als hierboven beschreven. Iemand die mij hier mee kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mischien een harde reset?
beide knoppen tien seconden indrukken totdat hij uit gaat en weet aan. doe dit zonder hem aan de pc te hebben gekoppeld |
|
|||
|
|||
Nee, meerdere malen geprobeerd maar helpt niks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: scherm reageert niet | mickgroenewegen | iPhone algemeen | 4 | 06-06-11 09:56 |
iPod touch: iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub! | NLD | Jailbreak | 2 | 08-05-11 19:38 |
Ipod touch 2g reageert niet meer | stiefmen | iPhone algemeen | 4 | 06-04-11 22:10 |
iphone reageert niet meer | robinvel | iPhone algemeen | 0 | 13-08-08 18:44 |
iPod Touch reageert niet meer | Akatsuki_Assassin | Unlock [archief] | 15 | 07-06-08 12:49 |
|
|