//

White Screen of Death

White Screen of Death discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone een White screen of death, nu weet ik dat hij te fixen is met Home+Power button tegelijk indrukken... MAAR mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-11, 17:57
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard White Screen of Death

Ik heb op mijn iPhone een White screen of death, nu weet ik dat hij te fixen is met Home+Power button tegelijk indrukken... MAAR mijn homebutton is kapot, ik heb toenstraks de display unit van mn pa zn iphone erin gezet en de reset gedaan en toen werkte het prima, maar nu ik mijn schermpje er weer terug in zet krijg ik weer een white screen. Ook heb ik mijn schermpje in ons pap zn iphone gedaan en daar werkte hij wel.. mooi *** dus. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan resetten zonder mijn home+power button?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 18:11
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

ik ben bang dat het zonder home button niet gaat werken.
heb je geprobeerd om het met het scherm en de home button van je vader te doen en daarna jou scherm om te wisselen zonder het toestel uit te zetten.
waarom laat je de home button niet maken.als je toch al verstand hebt van het scherm omzetten lukt een home button ook wel.
ik heb er mischien nog wel een liggen die kun je zo hebben.

grt
  #3  
Oud 02-11-11, 18:22
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Nou dan moet ik ook meteen een nieuwe digitizer kopen, zit best krap bij kas op t moment dusja.. zit niet bepaald te wachten op nog meer kosten. Zolang mijn scherm werkt kan ik met de nieuwe iOS 5 gewoon mijn homebutton vanaf t scherm gebruiken.. maarja mn scherm doet dus helemaal niks :/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
White screen of death yannickjeh iPhone algemeen 7 18-10-11 20:17
[help aub spoed] wit scherm ( geen white of death ofzo ) omerxx iPhone algemeen 2 23-06-10 02:57
iPhone bedienen vanaf Mac/PC, white screen of death tony3005 iPhone algemeen 0 09-06-10 22:26
Sleepmode (Screen of death) juhroen89 iPhone algemeen 3 10-10-09 18:07
screen of death cesaf iPhone algemeen 9 30-08-08 09:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.