Zoek mijn Iphone/kan niet naar mezelf bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik was korte tijd mijn Iphone 4 kwijt. Ik kon mezelf niet bellen, kreeg de melding dat de telefoon wellicht uit was. Via icloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mijn Iphone/kan niet naar mezelf bellen
Goedenavond,
Ik was korte tijd mijn Iphone 4 kwijt. Ik kon mezelf niet bellen, kreeg de melding dat de telefoon wellicht uit was. Via icloud kon ik echter wel de Iphone traceren: lag gewoon thuis. Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of de iphone ook in uitgeschakelde toestand, danwel met een lege batterij dus gewoon via icloud te traceren is. Roald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, er wordt dan geen signaal uitgezonden. Op z'n best zou de laatste gps-locatie weergegeven kunnen worden op het moment dat de batterij leeg gegaan is of toen het toestel uitgezet werd, maar volgens mij is dat zelfs niet het geval.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk was er geen telefoonverbinding mogelijk. Maar had je wel gewoon Wi-Fi bereik.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn IPhone vindt mijn IPhone niet | Hommeles | iPhone algemeen | 3 | 11-07-12 17:02 |
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! | jerkar | iPhone Apps | 0 | 25-10-11 20:53 |
Kan niet bellen met mijn iPhone in Turkije... | Campzzz | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 18-07-09 08:09 |
Kan niet naar buitenlandse nummers bellen | mfkne | Odido (T-Mobile) | 2 | 20-09-08 12:59 |
Kan niet bellen met mijn Iphone 1.1.1 | cccarlos98 | Unlock [archief] | 19 | 08-01-08 17:34 |
|
|