//

Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg!

Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Al deze oplossingen hebben mij een beetje geholpen. Wat voor mij nu wel een oplossing is, s'nachts de iPhone/iPad/iPod in de vliegtuigModus. Wekker doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-11-11, 15:36
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Hallo.

Al deze oplossingen hebben mij een beetje geholpen.
Wat voor mij nu wel een oplossing is, s'nachts de iPhone/iPad/iPod in de vliegtuigModus.
Wekker doet het gewoon in die modus, de rest niet
Met die instelling haal ik nu wel 2 dagen op elke iDevice.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-11-11, 19:53
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diverander Bekijk bericht
Heb hetzelfde probleem gehad.
Mijn oplossing was : (nadat ik alle oplossingen zoals herstellen, lokatievoorzieningen aanpassen ed had gedaan):
Alle emailaccounts van je telefoon afgooien en dan aan en uit zetten en dan weer je emailaccounts inregelen.
Mijn telefoon was van 100 % naar leeg in 6 uur en nu is de batterij weer super.
Het is een rare actie, maar het hielp bij bij!
Hier exact hetzelfde. Lokatievoorzieningen teruggebracht naar minimum en met regelmaat de apps afsluiten en nu gewoon 49 uur op 1 volle accu!
  #23  
Oud 02-11-11, 20:29
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

tuurlijk wel heel bizar dat je allerlei zaken moet uitzetten op een apparaatje van ongeveer 600/700 euro.....

Vandaag een BMW gekocht, de dealer zei alleen wel dat ik er niet teveel mee moet rijden, de ramen nooit mag openzetten, elke dag 3 keer de auto wassen, 4 keer per week de banden moet bijvullen met lucht....de verwarming ook niet aanzetten. Maar ik dacht: och, het is een BMW...kan er mee leven
  #24  
Oud 02-11-11, 20:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Vandaag een BMW gekocht, de dealer zei alleen wel dat ik er niet teveel mee moet rijden, de ramen nooit mag openzetten, elke dag 3 keer de auto wassen, 4 keer per week de banden moet bijvullen met lucht....de verwarming ook niet aanzetten. Maar ik dacht: och, het is een BMW...kan er mee leven
Die BMW dealer heeft er zeker niet bijgezegd dat als je heel de dag 240 km/h rijdt de auto een klein beetje meer benzine verbruikt dan wat in het boekje staat
  #25  
Oud 02-11-11, 20:38
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

nee, ik mag er maar max 75 km per uur mee rijden... ook al heb ik er 45.000 euro voor betaald, ik kan er mee leven....tis een BMW he!
  #26  
Oud 02-11-11, 21:12
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hangt ervan af , bij mij zaten er nog contacten in, ben geen goeie om dat te gaan uitleggen maar nogmaals; ik raad iedereen altijd aan om alles op te schrijven of in een word document te steken, foto's en dergelijke meer en muziek en apps voor alle zekerheid op een externe harde schijf te zetten, je weet maar nooit of er eens wat ernstigs fout loopt.
..knip..
Maarreuh, daarvoor is toch Mobileme/iCloud?? Ik zeg niet dat je niks moet bewaren maar ik heb al jaren niks meer opgeschreven. M'n agenda/contacten/bookmarks worden via mobileme/icloud verspreid over alle apparaten. Wanneer ik een nieuw apparaat had dan meldde ik die aan op mobileme en voilà, alles werd gesynchroniseerd. Geen omkijken naar.
  #27  
Oud 03-11-11, 08:00
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard De oplossing

BATTERIJPROBLEEM IS OPGELOST!

Gisteravond heb ik mijn iPhone hersteld. Echter, ik had hier gelezen dat je eerst een herstelactie moest uitvoeren en daarna je back-up terug moest zetten. Maar goed, dat ging niet op want na de herstelactie kon ik geen oude back-up meer vinden en terugzetten. Was geen probleem want ik had gelukkig op mijn MacBook ook nog een back-up.

Na de herstelactie heb ik dus nóg een herstelactie uitgevoerd en daarna de oude back-up van een maand geleden erop gezet.

Resultaat: 11 uur verder en maar 11% van de batterij op! Yessssss!!!

Dus mensen: Herstel de iPhone, maar kies wel voor de optie met back-up terugzetten en dus niet alleen herstellen!!!! Anders ben je alles kwijt.....!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 08:09 ----------

Apple heeft nu bevestigd dat er een probleem is met de software:
Apple bevestigt batterijproblemen in iOS 5 | Mobile | Tweakers.net Nieuws
  #28  
Oud 03-11-11, 12:39
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Toch weer raar van apple dat sommige dit probleem hebben en sommige niet!
Ikzelf heb mijn 4S nu 3 weken in gebruik dus de batterij is al een beetje op kruissnelheid en ik haal nu toch makkelijk 10,5 uur gebruik en 4 dagen standby na de laatste meting gisteren!

Wat bij mij uitstaat zijn enkel:
-iAds op locatiebasis
-tijdzone instellen

De rest staat gewoon allemaal aan!
  #29  
Oud 03-11-11, 13:03
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Bij mij is het nu stand-by: 19 uur 24 minuten en gebruik 3 uur 2 minuten en heb nog 50% batterij. Is dit normaal?
  #30  
Oud 03-11-11, 13:17
thomasvossen thomasvossen is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Gisteravond m'n iPhone 4S hersteld en geen reserve kopie terug gezet. Dit had ik in eerste instantie wel gedaan en batterij binnen 6 uur leeg. Na het herstellen heb ik alle 'batterijvretende opties' uitgezet. Vanmorgen uit de oplader gehaald en het volgende:
07.00 - 100%
08.00 - 100%
09.00 - 99%
10.00 - 98% - Wi-Fi aangezet
11.00 - 97% - Mailaccounts ingesteld
12.00 - 84%
13.00 - 68%

Zullen we dan de boosdoener te pakken hebben?
  #31  
Oud 04-11-11, 09:00
thomasvossen thomasvossen is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Vanochtend gewekt door m'n tweede wekker, aangezien mn iPhone vanacht helemaal leeg getrokken is. Daarna onmiddelijk mijn mailaccounts verwijderd, en.... batterij blijft het prima doen.
Nu eens stap voor stap accounts toevoegen. Heb hotmail, imap, exchange en iCloud account normaal. Misschien is één van deze specifiek de boosdoener!
  #32  
Oud 04-11-11, 10:51
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Heb je push aanstaan bij email? Of misschien ergens een verkeerde instelling in een mailaccount waardoor continue verbinding wordt gezocht?
  #33  
Oud 04-11-11, 11:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@thomasvossen Slim aangepakt! Ik denk idd dat de boosdoener in je mail/agenda/contacten accounts zit. Je kunt dus evt ook weer je reservekopie terugzetten, want je lijkt de fout gevonden te hebben, of te gaan vinden. Die kun je er dan uithalen nadat je je reservekopie terug hebt gezet....
  #34  
Oud 04-11-11, 14:42
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Heb je al geprobeerd om voor alle accounts deze op manual fetch te zetten? Dus Mail, Contacts, Calendars > Fetch New Data > Push (Uit), Fetch (Manually) > Advanced (alle accounts op Manual).
  #35  
Oud 04-11-11, 22:04
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Er zijn veel omgevingsfactoren die de batterijduur negatief beïnvloeden, waar je soms zelf geen of weinig invloed op hebt.

Zit je ver bij een GSM mast vandaan, of heb je slecht bereik, of leg je je telefoon in de auto (staal), dan gaat de batterij minder lang mee omdat er meer vermogen nodig is om het GSM netwerk te bereiken. Dat was met de groene oer Nokia ook al zo, alleen die ging dan vier dagen mee in plaats van twee weken.

Daarnaast heb ik de ervaring dal alle GPS intensieve apps (tomtom) behoorlijk wat energie gebruiken. Dit merk je direct omdat je iPhone warm wordt. Uitzetten dus.

Ik heb de gewoonte om alle apps uit te zetten en ik heb een beperkt data abo. Vergeet ik de apps uit te zetten, dan is de batterij de volgende ochtend soms leeg en soms gewoon vol. Dat heeft dan te maken met het type app.
  #36  
Oud 06-11-11, 19:17
Jizzmypants Jizzmypants is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 16
Standaard

mijn batterij gaat echt TE SNEL, gaat maar 4 uur mee denk ik.
  #37  
Oud 08-11-11, 09:41
larskov larskov is offline
• iOS 8.3
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Wat een waardeloze ellende idd. Heb hem vanochtend om 07:45 van de lader gehaald. 3 minuten muziek geluisterd. 1 keer mijn email gecheckt en verder een stuk of 10 keer alleen het scherm aangezet om te kijken op hoeveel procent de batterij stond. Nu staat de batterij op 80%!!
Alle bovenstaande batterijbesparende opties heb ik uitstaan. Om te huilen dit!
  #38  
Oud 08-11-11, 10:00
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Allé, dan ben ik één van de gelukkigen die er weinig of geen last van heeft.
Gebruik 1 uur 14 min.
Stand-by 17 uur, 53 minuten.
78% niveau.
Een tip die hier op het forum al dikwijls gegeven is:

Bij locatievoorzieningen -> Systeem, staat alleen Mobiel netwerk zoeken aan. De rest schakel je zelf uit.
  #39  
Oud 08-11-11, 10:33
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Zelfs zonder iets gedaan te hebben, valt het bij mij wel mee. Afgelopen weekend heb ik m vrijdagavond van de lader afgehaald, op zaterdag en zondag sporadisch gebruikt en pas zondagavond weer aan de lader gehangen. Op dat specifieke moment stond ie op 77%. Da's niet slechter dan ik met m'n 4 meemaakte. Daarentegen op vrijdag zelf maakte ik uitgebreid gebruik van iMessage. Ik haalde m om 7.30 van de lader. Ik heb de hele dag intensief gebruik gemaakt van iMessage. Om 15.00 was het apparaat compleet leeg.

Ik heb nu wel gezien dat, wanneer ik gebruik maak van een of andere messaging app dat de batterij sneller leeg gaat dan anders.
  #40  
Oud 08-11-11, 23:02
maximusenormus maximusenormus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard Batterij duur

Beste allen ik ben zelf ook druk bezig met de batterij duur van mn telefoon. Eigenlijk was ik iedere dag rond 1800 uur aan 20 % beland. Dan had ik m vanaf 7.00 uur in gebruik.

Specs: 6 mail accounts mobile me 4.3.3 jailbreak iphone 4.

Sinds 2 dagen heb ik ineens een langere batterij duur alsook mijn vriendin die een 3gs heeft. Beide hadden een mailaccount op mijn eigen kerio mailserver. Die is dankzij een onvoorzichtige verhuizing gecrashed (bootschijf fouten) de server heb ik nog niet hersteld. Mijn vriendin heeft alle contacten van de mailserver niet meer alleen nog de telefoonnummers. Ik heb nog wel alle contacten een exchange server. De server is nu ruim 2 weken geleden gecrashed.
In het verleden heb ik wel meer problemen gehad met de vele mailaccounts, zoals het opzoeken van contacten via de contacten app. Dan werd de telefoon heel traag. Nu zoek ik via het zoekscherm(2x home) en dat werkt veel sneller. Na een update moet ik vaak alle mailaccounts opnieuw aan maken omdat er anders niet mee te werken is.

Nu na een intensieve dag bellen en mailen om 18.00 uur nog steeds 54 %.

Zijn er mensen met vergelijkbare symtomen en oplossingen als email opnieuw instellen of verwijderen?
Reageren

Labels
batterij, ios5, iphone4, snel leeg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij binnen 4 uur leeg chevrolet iPhone algemeen 9 19-08-11 21:27
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 13:43
Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg saabturbo4 iPhone algemeen 4 23-08-10 23:16
Accu binnen 4 uur leeg iDavid iPhone algemeen 10 17-03-10 22:20
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.