Iphone 4gs heeft me simkaart verbrand!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ipphone 4gs herkend geen simkaart meer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4gs heeft me simkaart verbrand!!
ipphone 4gs herkend geen simkaart meer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hoe kan iemand je nu helpen met deze uitleg..
|
|
|||
|
|||
ik laat eigenlijk maar mensen weten. ik ga nu al richting tmobile voor nieuwe simkaart en nieuwe iphone 4gs ..
|
|
||||
|
||||
Dit is een bekend probleem bij de oude 4S, ik heb er nog niemand over gehoord bij de 4gs...
|
|
|||
|
|||
Oude 4S en nieuwe 4GS??? Even ter info:
We hebben slechts sprake van de volgende modellen: iPhone iPhone 3G iPhone 3GS iPhone 4 iPhone 4S De 4S is nieuw, dus van een "oude" 4S kan nog geen sprake zijn. Een 4GS is er nooit geweest. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dank u wel! |
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben alleen mensen met de 2GS hier nog last van.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een onzin
|
|
|||
|
|||
Oh je bedoelt zeker de airphone 4gs
|
|
||||
|
||||
Aangezien zowel de topic titel als inhoud niet echt serieus lijken te zijn gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri in nederlandse iphone 4gs? | Ratteplan | iPhone algemeen | 17 | 28-10-11 22:29 |
Sim iPhone 4 naar 4gs | Rldewagenaar | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 21-10-11 16:15 |
iphone 4 verbrand met opladen | peerke1 | iPhone algemeen | 2 | 24-03-11 02:08 |
iPhone: Iphone 4gs new boot restore | viper112 | Jailbreak | 1 | 25-12-10 17:20 |
Onderdelen Iphone 4GS worden al aangeboden :-) | MCNO | Chat en geruchten | 0 | 18-06-10 22:09 |
|
|