Help! Iphone 4 wilt niet meer herstellen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden mijn iphone 4 geupdate naar ios5. Alles ging goed, totdat ik van de week de melding kreeg om mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! Iphone 4 wilt niet meer herstellen!
Ik heb een paar weken geleden mijn iphone 4 geupdate naar ios5. Alles ging goed, totdat ik van de week de melding kreeg om mijn iphone te herstellen via Itunes. Nu heb ik het al een aantal keren geprobeer, op andere pc's en Itunes opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft dezelfde melding geven. Er is dan een onbekende fout opgetreden (-1)....
Ik weet niet meer wat ik moet doen... Iemand misschien suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4 wilt niet meer herstellen | JuiCe1207 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 09:56 |
iPhone 4 wilt niet herstellen | desonnaville | iPhone algemeen | 1 | 11-08-10 22:02 |
HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen! | Jhlsa | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 12:11 |
Iphone wilt niet meer aan | silvan28011975 | iPhone algemeen | 8 | 18-10-09 18:39 |
|
|