tril geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeden dag, ik heb een vraag ik heb de 4s gekocht en heb een vraag, is het mogelijk om het geluid van de tril functie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tril geluid
Goeden dag,
ik heb een vraag ik heb de 4s gekocht en heb een vraag, is het mogelijk om het geluid van de tril functie harder te zetten hij is namelijk heel zacht ik voel en hoor deze niet. Weet iemand hier voor een oplossing. Ringar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De trilfunctie kun je zelf niet instellen, misschien is hier een leuke app voor maar ik betwijfel het
|
|
|||
|
|||
bij mijn weten kun je per persoon een apart trilpatroon instellen, gelezen op handleiding ios 5 voor iphone en ipad (nederlands), google is je vriend. suc6
|
|
|||
|
|||
Onder algemeen, toegankelijkheid, aangepaste trillingen. Dan kun je onder Je contactpersoon een afwijkend trilpatroon selecteren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone random tril | aapje777 | iPhone algemeen | 6 | 06-08-11 13:24 |
Wekker/Tril | rBEL | iPhone algemeen | 2 | 30-08-09 18:19 |
Geen geluid/tril bij tekstbericht | melissa89 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-08 12:56 |
|
|