Contacts na upgrade IOS5 door elkaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Namen en tel.nrs door elkaar gehusseld na update naar IOS5, zelfde contacten komen ineens twee of drie keer voor. Hoe krijg ik juiste tel.nrs weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacts na upgrade IOS5 door elkaar
Namen en tel.nrs door elkaar gehusseld na update naar IOS5, zelfde contacten komen ineens twee of drie keer voor. Hoe krijg ik juiste tel.nrs weer bij juiste namen. Wie weet raad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten, contacten beheren, contacten terughalen, telefoonnummers kwijt, upgrade probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: is mijn baseband aangepast na een upgrade van 4.3.5 naar ios5 final | khalidinio | Jailbreak | 1 | 30-10-11 20:07 |
iPhone: Hoe kan ik 'blanco' Cydia herstellen na upgrade (iOS5) + jailbreak? | MiPhoney | Jailbreak | 5 | 20-10-11 07:56 |
(Beginners)vragen na upgrade ios5 | MacLion | iPad algemeen | 1 | 15-10-11 15:02 |
iPhone crasht na upgrade naar iOS5 | Paul57 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 23:23 |
|
|