Data verbruik bij streamen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en heren, Ben sinds woensdag een trotse bezitter van de 4s maar niet zo blij net de data regelingen. Heb zelf 1gb bij t-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data verbruik bij streamen
Dames en heren,
Ben sinds woensdag een trotse bezitter van de 4s maar niet zo blij net de data regelingen. Heb zelf 1gb bij t-mobile wat inhoudt dat ik op een dag dus 30mb zou kunnen verslinden. Ik heb gemerkt dat apps downloaden daar heel hard door heen gaan. (data man doet zijn werk goed) De vraag is nu; wat verbruik ik met het streamen van een YouTube filmpje? Ik heb thuis Wi-Fi dus die staat meteen aan als ik thuis ben, maar als ik nou een keer op straat ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor het streamen is het afhankelijk van het formaat van het filmpje. Op youtube heb ik filmpjes gezien van 2MB tot ruim 100MB dus hangt helemaal af van de filmpje.
Er zijn genoeg apps om je dataverbruik bij te houden. Zelf gebruik ik de app "Belstatus". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb momenteel nog het oude relax abbo (tot eind deze maand) dus nu kan het me allemaal nog niets schelen haha! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook T-mobile. |
|
|||
|
|||
youtube 80mb? dat was vroeger misschien zo. Volgens mij wordt tegenwoordig standaard alles als mp4 gestreamed en een standaard resolutie 320 of 480p zal niet meer dan 4MB voor een munuut of 3 in beslag nemen. Ga je alles 720p of hoger afspelen, ja dan zit je als snel op het mb's wat hier genoemd wordt.
Hier wat meer info; http://forums.whirlpool.net.au/archive/781332 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan welke kwaliteit weet em niet meer maarja, zijt eens eerlijk, ik wil toch liefst in deftige kwaliteit alles bekijken hoor, het dient er ook voor, ik wil vooruit en nie achteruit of nie blijven hangen . |
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle reacties, ga het voor de grap een keer proberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbruik ik bij Wi-Fi ook 3G data? | ClaudiaB | iPhone algemeen | 4 | 05-06-11 00:28 |
verbruik mobiele data | SuperDidi | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 02:14 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Data verbruik controleren | groochy | Orange | 16 | 23-08-10 13:04 |
Maandelijks data-verbruik | djgns | Overige providers Nederland | 19 | 14-08-10 11:34 |
|
|