Iphone 4s, toestenboard HARD geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een Iphone 4s, toestel werkt prima ook de batterijlevensduur gelukkig. Nu heb ik echter een klein ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s, toestenboard HARD geluid
Beste,
Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een Iphone 4s, toestel werkt prima ook de batterijlevensduur gelukkig. Nu heb ik echter een klein gek probleempje en dat is als ik vanuit lockscreen naar bijv berichten ga of whatsapp en ik begin te tikken is het geluid van het toetsenboard veel te hard, zodra het bericht verzonden is en ik aan een tweede bericht begin is het geluid echt normaal.. Iemand met een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Belvolume 1x harder zetten en weer zachter en probleem is opgelost had dit ook eenmalig..
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, deed je dit gewoon met de knoppen op de zijkant?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone 4s trilt héél hard. | Pascal717 | iPhone algemeen | 72 | 03-03-12 20:46 |
Iphone trilt veels te hard | ccc1988 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 00:09 |
Iphone hard-case | spysical | Archief | 2 | 02-05-09 20:12 |
geluid hard en zacht | linsrooijakkers | iPhone algemeen | 0 | 03-08-08 12:05 |
|
|