Persoonlijke hotspot werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iphone 4 S en waneer ik op configureer persoonlijke hotspot klik krijg ik volgende melding, Om de persoonlijke hotspot voor deze account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Persoonlijke hotspot werkt niet
Ik heb de iphone 4 S en waneer ik op configureer persoonlijke hotspot klik krijg ik volgende melding,
Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren,neemt u contackt op met carrier. Is er iemand die weet hoe ik oplossen kan? Ik heb een 3G abo bij proximus ( belgie) en bij internet- tethering staat er bij APN internet.proximus.be dus da staat toch goed? Ne goeie maag heeft me dat helpen in vullen. Wie weet raad voor me? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je geen tethering bij proximus. Dat kan je in belgie volgens mij enkel met BASE en Mobile Vikings.
En indien het wel zou werken moet je bij je instellingen ook je gebruikersnaam en wachtwoord geven. Dit zijn ook instellingen van proximus dan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf proximus en werkt perfect hier op de 4s die tethering. Bij proximus moet je alleen de APN instellen; internet.proximus.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Persoonlijke hotspot in iOS 5 | DeadRow94 | iPhone algemeen | 18 | 31-05-12 00:34 |
persoonlijke hotspot | apotheosis | iPhone algemeen | 3 | 06-11-11 02:15 |
Iphone 3GS persoonlijke hotspot activeren iOS 4.3.5 | Mauriceapple | iPhone algemeen | 19 | 27-09-11 22:49 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|