safari en mail werkt niet meer na update ios 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen om safari en mail weer te laten werken op mij iphone 4. nadat ik hem heb geupdate naar ios 5 werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari en mail werkt niet meer na update ios 5
Kan iemand mij helpen om safari en mail weer te laten werken op mij iphone 4.
nadat ik hem heb geupdate naar ios 5 werkt mijn mail en safari niet meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies dezelfde vraag.
|
|
|||
|
|||
Foutmelding? Vastloper? Met deze informatie kan ik niet zo veel
|
|
|||
|
|||
Ok, ik zal iets duideljker zijn. Sinds een paar dagen heb ik een wit scherm in mail in iOS 5. Na ongeveer 10 seconden crasht mail. bij safari crasht hij meteen.
|
|
|||
|
|||
heb het zelfde maar had het niet meteen na update had pas paar weeken later
|
|
||||
|
||||
Heb hetzelfde meegemaakt...een paar dagen geleden...
Maar ik had snel het probleem bij de lurven... Bleek een cydia tweak te zijn die alles danig in de war had gestuurd... De schuldige was Zeppelin... Eraf gegooid en alles terug ok... |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem. Heb men iPhone 4 gerejailbreak'd, en nu worden mail, safari, sms, telefoon app, cydia,... in het klein weergegeven en kan ik nergens op drukken, dus ga ik hem eens restoren...
|
|||
|
|||
wat is zeppelin? hoe verwijder ik dit?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe los ik dit nu op dan? ik heb een iphone 4 maar mijn safari mail en cydia crashen gelijk bij opstarten.
ik heb van alles geprobeerd... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2012 om 12:26 ---------- ik heb overigens WEL cydia dus gejailbreakt.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Safari en Mail meer na IOS 5 | Colinho91 | iPhone algemeen | 3 | 18-10-11 20:00 |
uitgaande mail van planet werkt niet meer na de update | bivanck | iPhone algemeen | 2 | 29-08-11 23:21 |
Safari/internet werkt niet meer na update | deetje1972 | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 17:53 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 22:09 |
|
|