Welke telefoon service tot dat de iphone 5 uitkomt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort weer terug in Nederland en heb hier nog geen nummer. Ik ben nu in het bezit van een sim-lock vrije ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke telefoon service tot dat de iphone 5 uitkomt?
Hallo,
Ik ben sinds kort weer terug in Nederland en heb hier nog geen nummer. Ik ben nu in het bezit van een sim-lock vrije iPhone 3gs.... Ik wil de iPhone 5 gelijk kopen wanneer die uit komt.... Nu ben ik op zoek naar een manier om te bellen, smsen en internetten tot die tijd (ongeveer 4 maanden?).... Ik ben dus niet op zoek naar een abonnement waar ik voor een jaar aan vast zit.... Wat voor een pakket en welke provider raden jullie aan? En is het misschien slimmer om nu al een iphone abonnement te starten met de provider waar ik mijn iPhone 5 van wil gaan kopen zodat ik straks alleen mijn abonnement hoef te verlengen voor 2 jaar? Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
BEN + internet, kan je per maand opzeggen.
Heb ik ook en toestel los gekocht werkt uitstekend.
|
||||
|
||||
Goede ervaringen met symio, ook per maand opzegbaar, maar wel over het netwerk van KPN.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zwak signaal tot geen service iPhone 3GS | TVO | iPhone algemeen | 31 | 22-01-12 00:10 |
Wanneer denken jullie dat de iPad 3 uitkomt | Jailbreakboy | Chat en geruchten | 18 | 26-12-11 11:37 |
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. | harleyking | iPhone algemeen | 20 | 12-02-09 12:05 |
|
|