4S herstellen met of zonder backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al een tijd last van een erg slechte batterijduur op mijn 4S van alles al geprobeerd, locaties uit, helderheid, mail handmatig enz enz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S herstellen met of zonder backup
ik heb al een tijd last van een erg slechte batterijduur op mijn 4S
van alles al geprobeerd, locaties uit, helderheid, mail handmatig enz enz sind de JB is het alleen maar slechter geworden (begrijp ik ook) maar tot 16.00 s ' middags met je batterij doen is onacceptabel laatste tip die ik niet heb geprobeerd is herstellen als een nieuwe nu komt het, kan ik dan wel of geen backup terug zetten ? mijn gevoel zegt van niet apps is niet zo probleem, maar mijn contacten en mail wel iemand een of DE oplossing ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen als nieuw heeft inderdaad weinig zin als je meteen daarna de backup ook terugzet.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er ook een mogelijkheid om je smsen terug te zetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Backup van iphone 4 herstellen op 3G | stevensandberg | iPhone algemeen | 3 | 19-07-11 16:59 |
Herstellen van Backup Geweigert | masterwhoosaa | iPhone algemeen | 2 | 17-01-11 17:33 |
Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup? | 00melo00 | iPhone algemeen | 2 | 26-10-10 10:52 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|