iPhone 4S speaker links kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen! Ik merk zojuist dat mijn linkerbox onderaan de iPhone niet werkt. Heb hem zojuist eens herstart om te zien dat het aan mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S speaker links kapot?
Beste mensen!
Ik merk zojuist dat mijn linkerbox onderaan de iPhone niet werkt. Heb hem zojuist eens herstart om te zien dat het aan mijn carkit systeem lag waar ik hem gisteren in heb gebruikt, maar tevergeefs. Hebben sommige mensen dit ook? Of is het gewoon heel simpel op te lossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de muziek op je iPhone laat spelen kan je dat testen, je zal zien er maar uit 1 boxke muziek uitkomt. Als je je iPhone voor je houd dan is de linkerkant als je naar iemand belt, de rechterbox dus als je muziek afspeelt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben het daar niet mee eens. Mijn vriendin heeft een witte 4s en daar spelen beide boxen onderaan, bij mij enkel de rechtse.
|
|
||||
|
||||
Onmogelijk, de ene is écht wel een microfoon. Er is maar één luidspreker.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even ter zijde, maar ook relevant. De 5 heeft ook maar 1 box rechts onderaan
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Rechter (!) Speaker kapot? | Sebbe73 | iPhone algemeen | 2 | 02-06-11 22:22 |
speaker kapot? | aarsvlek | iPhone algemeen | 18 | 19-12-10 17:34 |
Iphone 3g speaker kapot | Rucell | iPhone algemeen | 0 | 21-07-10 21:41 |
1 speaker kapot? | Tim de Kl. | Archief | 7 | 14-07-08 16:26 |
Muziek: iPhone speaker&geluid, slecht of kapot? | edward007 | Muziek, foto & video | 16 | 09-11-07 22:31 |
|
|